Farger du håret?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg tenker det hadde vært artig med en forandring, men jeg vet ikke om jeg gidder å måtte farge etterveksten hele tiden.

Farger du håret? Vil du anbefale å gjøre det? :p

Gjorde det før... har heldigvis slutta nå, veldig deilig å slippe å tenke på ettervekst. :)
Anbefale eller ikke, hmm. Kommer an på hvilken hårfarge man har og hvilken stil generelt. :p Jeg har helt mørke brunt, en ganske så fin farge om jeg får si det selv, så jeg slipper billig unna. :p

Jeg er blondine og har alltid stripet håret. Men for noen år siden følte jeg for en forandring og farga det brunt. Synes ikke det var noe mer stress å farge etterveksten da enn det er med etterveksten med striping :) Men jeg trives best som blond og fikk det blondt igjen etter ca 1,5 år som brunette :)

Ja, visst du ønsker litt forandring så er det alltid gøy å freshe seg opp litt med hårfarge/striper :)

Farger håret. Ser mye mer fresht ut enn den orginale kommunegrå fargen jeg egentlig har.

Jeg er frisør, så ja farg håret, det er så mye spennende fargevalg det ute :)

Ja, jeg farget håret. Og gjort det jevlig i 15-16 år. Har for tiden blondt. Og er naturlig mørkblond. Har hatt det i bruntoner og svart også.. Men kler best lyst syntes jeg :)
Gøy med forandring.. Og man føler seg ofte freshere :D

Jeg farger! Synes det er fint med litt variasjon :) Trenger evt ikke ta en farge som viker langt fra din egen da, bare så du får litt spill i det kanskje?

Jeg farger det rødt! Rødere og rødere :)

Jeg vil anbefale det hvis du ønsker en forandring :)

Har stripa eller farga sidan eg var 14, og det er ei stund sidan;)
Om du velger feks litt lysere striper enn håret har, no før sommaren, treng ikkje ettervekst bli så ille sidan det gjerne blir lysare på sommaren uansett:)
For øyeblikket har eg blond bailage, altså mørkare i bunn, og lysare ute i håret, det er jo veldig praktisk med tanke på ettervekst:)

Jeg er naturlig blond og farger ikke håret, og det er jeg såå glad for at jeg slipper å bruke penger på! :p

Gjorde det ofte før. Hatt mange ulike farger. Etter jeg fikk jenta mi, fant jeg ut at jeg orker ikke å farge det hver måned pga etterveksten. Gikk fra brunette til min orginalfarge. Jordbærblond. Fikk lagt inn noen lyse striper. Og tenker å kanskje legge litt flere til sommeren. Mitt største kriterie er at det skal kunne vokse uten at jeg får ettervekst med helt feil farge :p

Ja nå har jeg farget det.

Gjorde det masse før jeg fikk barn, og har vel vært innom det meste i farger :-P

Nå er det mahognifarget tror jeg det het. Litt rødlig.

Blir litt ettervekst, men sånn er det når man begynner å bli grå :-P
Da må man bare farge :-P

Starta med farge når eg var 10
År :p mamma skulle stripe håret mitt og det blei grusomt. Så måtte dekke det til :p siden har eg farga fra kvitt til svart. Nå er det litt rødt. Jobber meg mot og la det vokse ut så eg kan bleike og ha det mørkt og blå ;) så mye kult og finne på :)

Nei, det gjør jeg ikke.

Jeg gjorde det før, men ikke nå lenger. Og etter frisøren påpekte jeg har den hårfargen de fleste farger håret sitt, så har jeg blitt stolt av den også :)

Back
Topp