Det er den grønne. Samboeren har den orange. Hans er det både fargelegging og oppgaver i, og litt mer mønster som passer gutter. Kjøpte de på Ark i sommer.![]()
Var kjempefin den grønne! Må få testa den og!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den grønne. Samboeren har den orange. Hans er det både fargelegging og oppgaver i, og litt mer mønster som passer gutter. Kjøpte de på Ark i sommer.![]()
Gjør detVar kjempefin den grønne! Må få testa den og!
Jeg legger inn protest på at den oransje er for gutter.Det er den grønne. Samboeren har den orange. Hans er det både fargelegging og oppgaver i, og litt mer mønster som passer gutter. Kjøpte de på Ark i sommer.![]()
Legg merke til at jeg skrev: litt mer mønster som passer gutter. Jeg skrev ikke: at den oransje er for gutter. Er en vis forskjell der.... Det betyr at den passer fint til gutter og jenter, men han hadde ikke hvert super happy for en bok full av blomster og hjerter... Jeg sa ingenting om at den ikke passer jenter....Jeg legger inn protest på at den oransje er for gutter.
Jeg syns den er kjempe fin og tøff og passer helt fint for jenter
Fikk endelig boka den magiske skogen I posten I dag og kan nesten ikke vente til jentungen faller I søvn så jeg kan åpne den og kose meg I fred og ro![]()
haha denne må vel gjemmes
Helt klartJa, du må ha den for deg selv![]()
Helt klartfår heller kopiere et par til henne som hun kan krusedulle med som hun vil ^^,
Fin den bleFørste tegningen dakoste meg så jeg glemte tiden I går kveld
![]()
Tusen takkFin den ble![]()
Fikk også de i dagHurra! Idag kom fargene fra ebay! Ting tar tid..
Fikk også de i dag![]()
Testet dem på det bildet jeg postet et par innlegg lenger oppe.Yay! Tok utrolig lang tid daifht andre ting jeg har bestilt
Har du fått testa dem?
Testet dem på det bildet jeg postet et par innlegg lenger oppe.
Likte dem veldig godt![]()
Hehe..Da har jeg også fått bestilt med farger på 72 stk fra ebay I dag og de kommer vel engang I løpet av 2018 tenker jeghaha
Ja det er som regel den tiden det tar når se er fra enkelte verdens delerHehe..
Tok 3,5 uke her