Fargekart over dine Promarkers *TIPS*

FruAH

Glad i forumet
Mulig jeg er litt treg...men... skulle akkurat til å lage en mal til et fargekart over Promarkersene mine på PC'en, også googla jeg for å se om noen andre hadde gjort det så jeg kunne kopiere [8D]

Det hadde jo Letraset gjort og jeg ble kjempefornøyd over å få satt fargene mine i system [;)]
http://www.letraset.com/craft/pdf/ProMarkerColExpB.pdf

Printa det ut på samme ark som jeg bruker til å farge på for å få riktig nyanse.
Lettere å se hvilke farger jeg vil bruke sammen nå [:)]

Håper det var nyttig for noen [:)]

Ja, denne er genial. Jeg fant den i sommer og bruker den flittig, både ved kjøp og ikke minst ved farging, ser jo da hvordan fargene faktisk er på det papiret jeg bruker. [:)]

Den så også genial ut![:)]

Sjøl har ei denne for å se hvilke ei har og ikke har![:)] (bakgrunnen på den er ikke svart som den vises her på orginalen ei har på pc`n)

Og så har ei kjøpt hvite runde klistrelapper på notabene som ei har fargelagt med fargen på hver enkelt tusj og festet den på tusjen som dette![:D]

Den siste løsningen der, TIA, er kanskje det mest geniale jeg har sett!! Den skal jeg kopiere! LETT! [:D]

mamma kjøpte 20 promakers til meg igår[:D] og da fulgte det med farge kart[;)]

ORIGINAL: Susa87

mamma kjøpte 20 promakers til meg igår[:D] og da fulgte det med farge kart[;)]

Problemet er at fargene slår forskjellig ut på forskjellige ark.. Så det er vanskelig å egentlig se hvordan farge man vil ha.. Fargekartet mitt stemmer ikke overens med fargene når jeg farger på Letraset sine egne ark en gang..

aha.. det visste jeg ikke.. har aldri prøvd å farge med di før. mamma var innom jobben istad med det.. og seff glemte jeg posen der.. blæææ

ORIGINAL: Pijah

Den siste løsningen der, TIA, er kanskje det mest geniale jeg har sett!! Den skal jeg kopiere! LETT! [:D]

Jeg også - i tillegg [:D]

ORIGINAL: Babymario

ORIGINAL: Pijah

Jeg også - i tillegg [:D]
[8D]

Har laget mitt eget fargekart, som ligger sammen med tusjene. Kjempegreitt å finne frem til de fargene jeg trenger når jeg farger. 

Back
Topp