Farge til vegg

Helle

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Har dere noen fine farger til vegg? Har så lyst å male stua!
 
Dette skulle være mitt forslag også:)
Har en vegg med denne i stua, og den er så fin sammen med det hvite!
Men i min stue passer det ikke å ha en farge på en vegg og en annen på de tre andre. Så tenker at jeg vil ha en farge på alle fire veggene.
 
Den blir ikke så veldig mørk.. jeg malte marakesh på en vegg i stua der jeg bodde før, og det ble veldig fint! Jeg skal male stua når vi overtar leilighet i august men pga størrelsen så blir den nok malt i Chi.
 
Da ville jeg gått for en gråtone.. Evt. litt dus hvit.. Er jo et hav å velge i, skjønner godt at du er i tvil!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    929 KB · Visninger: 15
Da ville jeg gått for en gråtone.. Evt. litt dus hvit.. Er jo et hav å velge i, skjønner godt at du er i tvil!
Ja, når vi nå har pussa opp soverommene i huse som vi flytta inn i for ikke lenge siden tok vi bare en farge på det første. Er allerede lei av fargen, haha :p
 
Nei. Dei hadde det på bohus ;)
 
Vi har matrix på en vegg i stua, den er ganske mørk grå, men resten av veggene er eggehvit og vi har for det meste hvite møbler, så den fargen elsker jeg. En nnen fin farge synes jeg er muskatt:) brun, velig rolig farge:)
 
Vi har matrix på en vegg i stua, den er ganske mørk grå, men resten av veggene er eggehvit og vi har for det meste hvite møbler, så den fargen elsker jeg. En nnen fin farge synes jeg er muskatt:) brun, velig rolig farge:)
Muskatt så veldig fin ut! Den så litt varmere ut enn marakesh (eller hvordan det skrives) ;)
 
Sniker litt.,, Jeg skal male med Morgendis, lys grå og veldig fin :)
 
Back
Topp