Farge på vogn

Mimmie

Gift med forumet
September To Remember
Utmarsj 2024
Hjelp meg damer. Jeg er så ubesluttsom når det gjelder slike ting. :nailbiting: Skal ha Bugaboo Donkey 5. (Barnas Hus har 15% på alt fra Bugaboo nå). Men jeg klarer ikke bestemme meg for farge! Vil ikke ha svart eller grå. Har sett mest på Forest Green og Stormy Blue. Beige var også litt fin, men blir gjerne lett skitten? Merk at understellet og hjulene også endrer farge utifra farge på trekkene.

Hva synes dere? :joyful:
 
Last edited:
Stemmer og for forest green!
På min skjerm er stormy blue så mørk at den nesten ser grå ut.
 
Stemmer og for forest green!
På min skjerm er stormy blue så mørk at den nesten ser grå ut.
Den ser ikke grå ut i virkeligheten. Har sett på begge to i butikken.
Her er et bilde jeg tok, men synes ikke fargen blir helt riktig fremstilt. Den er mørkere i virkeligheten enn på bildet mitt.
IMG_6305.jpeg
 
Last edited:
Hjelp meg damer. Jeg er så ubesluttsom når det gjelder slike ting. :nailbiting: Skal ha Bugaboo Donkey 5. (Barnas Hus har 15% på alt fra Bugaboo nå). Men jeg klarer ikke bestemme meg for farge! Vil ikke ha svart eller grå. Det synes jeg er litt kjedelig. Har sett mest på Forest Green og Stormy Blue. Merk at understellet og hjulene også endrer farge da.

Hva synes dere? :joyful:
Vi var akkurat som deg og ville ikke ha svart eller grå vogn. Vi gikk for stormy blue :love7 Men var ikke lett, tror jeg brukte 30 minutter:hilarious:
 
Vi var akkurat som deg og ville ikke ha svart eller grå vogn. Vi gikk for stormy blue :love7 Men var ikke lett, tror jeg brukte 30 minutter:hilarious:
Jeg tror jeg har brukt mye mer enn 30 min til sammen for å gruble på dette :wacky:
 
Den ser ikke grå ut i virkeligheten. Har sett på begge to i butikken.
Her er et bilde jeg tok, men synes ikke fargen blir helt riktig fremstilt. Den er litt mørkere i virkeligheten enn på bildet mitt.
Vis vedlegget 414762
Så bedre ut der, men ville fortsatt gått for grønn! Føler mørkeblå er -nesten- like standard og kjedelig som svart og grå :smiley-ashamed004
 
Grønn er favorittfargen, synes det er en glad og koselig farge (spesielt til en vårbaby!).
 
Har fox3 i grå, tok den fordi de tidligere svarte modellene veeeeeldig fort har blitt solbleika. Det skal visst være ordna (eller hvertfall forbedra) på fox3 modellen, men tok ikke den sjansen. Hadde tatt grå igjen om vi skulle bestilt ny nå!
 
Har fox3 i grå, tok den fordi de tidligere svarte modellene veeeeeldig fort har blitt solbleika. Det skal visst være ordna (eller hvertfall forbedra) på fox3 modellen, men tok ikke den sjansen. Hadde tatt grå igjen om vi skulle bestilt ny nå!
Her er det Donkey 5 som er aktuelt, men ja, de sa i butikken at de nye stoffene ikke skal ha samme problem. Likevel litt skeptisk og ønsker dessuten farger! Har allerede svart og grå BJ vogn.
 
Her er det Donkey 5 som er aktuelt, men ja, de sa i butikken at de nye stoffene ikke skal ha samme problem. Likevel litt skeptisk og ønsker dessuten farger! Har allerede svart og grå BJ vogn.
Sikler på donkey 5 selv, men mannen nekter av en eller annen merkelig grunn å bruke knappe 20.000 på ny barnevogn :hilarious: Men hvis valget står mellom blå og grønn, ville jeg gått for blå!
 
Sikler på donkey 5 selv, men mannen nekter av en eller annen merkelig grunn å bruke knappe 20.000 på ny barnevogn :hilarious: Men hvis valget står mellom blå og grønn, ville jeg gått for blå!
Det forstår jeg godt og er egentlig enig, men vi trenger søskenvogn, og Donkey virker mest praktisk for vår bruk. Vi bestilte til 15% rabatt. Hadde ellers kjøpt brukt. De holder seg godt i pris ved videresalg så det jeg trøster meg med.
 
Last edited:
Det forstår jeg godt og er egentlig enig, men trenger søskenvogn, og Donkey virker mest praktisk for vår brukt. Vi bestilte til 15% rabatt. Hadde ellers kjøpt brukt. De holder seg godt i pris ved videresalg så det jeg trøster meg med.
Det er akkurat samme situasjon som oss. Støresøster er 20mnd når lillesøster kommer, så vi må ha søskenvogn, og donkey er absolutt det beste valget tror jeg. Hvir bestilte dere til 15% rabatt?
 
Det er akkurat samme situasjon som oss. Støresøster er 20mnd når lillesøster kommer, så vi må ha søskenvogn, og donkey er absolutt det beste valget tror jeg. Hvir bestilte dere til 15% rabatt?
Barnas Hus hadde nylig 15% på alt fra Bugaboo. Babyshop har også hatt.
 
Back
Topp