Det er jo ikke verre enn å bruke regntrekk/vindtrekk på de mest skittene dageneDet var fint å høre.
De var så bastante med at det var verre med skitt jo mørkere vognen er....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke verre enn å bruke regntrekk/vindtrekk på de mest skittene dageneDet var fint å høre.
De var så bastante med at det var verre med skitt jo mørkere vognen er....
Grå passer jo også til både rosa og blått?
Men likevel enig i hva du sier også, for svart er jo veldig nøytralt.![]()
Får den ikke i mørkebrun, ellers er jeg glad i det også. Har brun vogn til jenta nå.Jo, men finere med svart og andre farger syns jeg =) Eller mørkebrun =)
Grå, marineblå, eller svart vogn til gutt og jente (søskenvogn)?
Jeg har allerede hatt en blå, rød og brun vogn tidlgere.
Nå trenger jeg søskenvogn, til to ulike kjønn, og står vel mest mellom svart og grå.
Jeg har nettopp kjøpt emmaljunga dobbel viking og valgte svart vogn, det blir finere om jeg bytter farge på kallesjen til sommeren. Har valgt lilla vognpose og det synes jeg også er mest delikat til svart. Blir også lettere å selge senere. Lykke til med valget.Lurer jo på Emmaljunga double viking, eller tfk.
Jeg har en brun vognpose til jenta fra før.
Til gutten blir det antakelig svart eller blå pose. Evt grå om vognen blir svart.
Synes grå virker litt "friskere" til våren og sommeren, men iføløge butikken selger de lite av grå vogner.
Men da hadde jeg jo fått vogn ikke alle har lik iallfall!
Skulle tro det også blir lettere å selge grå eller svart framfor rød, hvit osv.?
Takk for det!Jeg har nettopp kjøpt emmaljunga dobbel viking og valgte svart vogn, det blir finere om jeg bytter farge på kallesjen til sommeren. Har valgt lilla vognpose og det synes jeg også er mest delikat til svart. Blir også lettere å selge senere. Lykke til med valget.
Skjønner tanken din godt. Om du velger grå eller svart kan du myke det opp med poser, pledd, vognpynt, kallesjer eller bamse i valgfri fargerTakk for det!
Ikke lett å velge. Redd for at grå vil bli trist og kjedelig, samtidig som jeg synes svart er litt "hard" farge også.
Men nesten alle har jo svart vogn...