Farge på vogn?

Jeg valgte grå vogn, slik at den kan brukes uavhengig av kjønn på neste barn. Svart ble litt dystert, synes jeg.
Ja, jeg tenker også at grått går til både gutt og jente, og det blir jo en av hver i vognen.
Enig i at svart er litt dystert, spesielt når jeg skal ha vårbarn, og det går mot sommer.

Synes jeg ser svarte vogner overalt jeg nå, og lurer på om det er lettere å selge etterpå.
Men... det er jo jeg som skal bruke den først og være fornøyd.
Vanskelig valg.
Men synes det er litt dumt at handlekurven osv. man kan kjøpe ekstra ikke er i grå.

Ellers synes jeg både blått, rosa, grønt, brunt, rødt osv passer til både grå og svart vogn, så kan jo friske opp med vogntepper osv. :-)

Ikke svart. Blir varmt i sommervarmen.

Ville nok kjøpt grå vogn, syns de er så fine :) og kan matche alt ;)

Grå, marineblå, eller svart vogn til gutt og jente (søskenvogn)? :rolleyes:

Jeg har allerede hatt en blå, rød og brun vogn tidlgere.
Nå trenger jeg søskenvogn, til to ulike kjønn, og står vel mest mellom svart og grå.

Tenker at svart er penest egentlig :)

Ikke svart. Blir varmt i sommervarmen.
Dette jeg er "redd" for også.
Blir det like varmt med dyp marineblå?

Heller nok mye mot grå nå, siden vognen vil bli brukt på våren og sommeren.
Men synes liksom mange oppfatter grå som kjedelig...
Men, grå vil jo falme lite i solen også da, i motsetning til svart og mørk marine kanskje?

Er nokon av dei i skinn? Ville valgt den som har det, spesielt til sportsvogndelen, veldig greit å sleppa å ta av trekket og vaske det, berre vaske med ein klut:)
Ellers syns eg grå er veldig fint:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette jeg er "redd" for også.
Blir det like varmt med dyp marineblå?

Heller nok mye mot grå nå, siden vognen vil bli brukt på våren og sommeren.
Men synes liksom mange oppfatter grå som kjedelig...
Men, grå vil jo falme lite i solen også da, i motsetning til svart og mørk marine kanskje?
Jeg synes grå er finest :D

Jeg ville valgt svart vogn :)

har en grå emmaljunga Edge selv, synes de er kjempefine :) Så grå ;)

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial Duo Combi-vogn i fargen Azerite Leatherette.. Den gråfargen passer både til gutt og jente, så vi kan bruke den neste barn også :D

Vedlegg

• 1417995172540.jpg
    1417995172540.jpg
    78,4 KB · Visninger: 10
Back
Topp