Farge på vogn?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Grå, marineblå, eller svart vogn til gutt og jente (søskenvogn)? :rolleyes:

Jeg har allerede hatt en blå, rød og brun vogn tidlgere.
Nå trenger jeg søskenvogn, til to ulike kjønn, og står vel mest mellom svart og grå.

Hmm ville tatt svart jeg :)

Hvilken søskenvogn er det? Flere av søskenvognene kan du velge farge på kallesjen. Da ville jeg valgt svart vogn og kjøpt kallesj i annen farge, det passer best til svart. Hvis vognen skal være ensfarget ville jeg kanskje tatt grå... Jeg ville tenkt på hva som passer best til fargen du ønsker å ha på vognposene og slikt også, sånn at fargen ikke krasjer;)

Har hatt marineblå, brun og knallgrønn til jenter :)

Hadde tatt grå. Hvilken vogn er det? Hvis det er tfk så ville jeg valgt blå. Den er nydelig!
Står vel mellom Emmaljunga double Viking og Tfk søskenvogn.

Termin er jo på våren, derfor jeg har tenkt på grå.
Også fikk jeg høre at jo mørkere farge, jo mer skitt og støv blir synlig.
Og det ser jeg jo egentlig på den svarte bilstolen vår. Synes veldig om det kommer noe på.
Har også lurt på marineblå Emmaljunga, men litt usikker.

Hvilken søskenvogn er det? Flere av søskenvognene kan du velge farge på kallesjen. Da ville jeg valgt svart vogn og kjøpt kallesj i annen farge, det passer best til svart. Hvis vognen skal være ensfarget ville jeg kanskje tatt grå... Jeg ville tenkt på hva som passer best til fargen du ønsker å ha på vognposene og slikt også, sånn at fargen ikke krasjer;)
Lurer jo på Emmaljunga double viking, eller tfk.
Jeg har en brun vognpose til jenta fra før.
Til gutten blir det antakelig svart eller blå pose. Evt grå om vognen blir svart.
Synes grå virker litt "friskere" til våren og sommeren, men iføløge butikken selger de lite av grå vogner.
Men da hadde jeg jo fått vogn ikke alle har lik iallfall! :-)
Skulle tro det også blir lettere å selge grå eller svart framfor rød, hvit osv.?

Har svart/brun vogn og sliter ikke mye med skitt her. :)
Det var fint å høre. :-)
De var så bastante med at det var verre med skitt jo mørkere vognen er....

svart ville jeg valgt, letteste å matche andre ting med.
Grå passer jo også til både rosa og blått?
Men likevel enig i hva du sier også, for svart er jo veldig nøytralt. :-)

Back
Topp