Farge på vogn

Ayms

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Maiblomstene 2020
Noen som har gjort seg en tanke på eller har erfaring fra før på hvilken farge dere har valgt/tenkt til å velge på vogna i forhold til hvor raskt stoffet blir skittent? Har spurt litt rundt i de forskjellige butikkene og alle sier at svart og veldig lyse vogner er de møkka syns best på.

Jeg tenker at det litt som med andre ting og at det er som du sier. Lyst syns best, men om svart er noe værre enn mørkeblått F.eks veit jeg ikke. Men de beste fargene må vel bli grått eller sånn litt mellombrun.
Vi har en brun/ turkis vogn med hvit og turkis innside. Den funker fint, men det hvite blir jo fort møkkete...

Vi har brun og syns det er veldig greit :) blir ikke lett skitten (syns hvertfall ikke ;) ) og er en kjønnsnøytral farge :) vi hadde den til førstemann, og hadde planlagt å ha den til nr 2 også, så da var det greit å ikke ha en der fargen var veldig forbundet med kjønn :)

Vi har kjøpt brun vogn mest fordi det er kjønnsnøytral farge og vi likte fargen godt. Vi var enige om ikke å ha lyse farger for at skitten skal vise så godt

Tenkte det samme. Med svart så ser man de "hvite" flekkene og motsatt på lyst/hvitt trekk kommer de mørke flekkene frem :)

Her har vi falt for en grå liggedel :)

Ble lilla her :) litt mørk men får heller vaske trekket om møkka syns for godt.... Hadde mørkeblå til førstemann og vaska vel trekket bare to ganger

Jeg har hvit skinn bag, den har holdt deg kjempefin til 2 barn. Men sportsdeleb som er beige og kun brukt av et barn, er vasket ofte. Og det er flekker som ikke går bort igjen:(

Vi har beige bag i sånn "hud/skinn" men sittedel i brun :) det er jo den det går hardest utover tenker jeg :D

Vi har svart vogn :-) Har ikke noen flekker på vår, og brukt den i mange måneder til minstemann :-) Har ikke vasket den heller :-)

Marineblå her! Men med vaskbart trekk:) mest fordi jeg synest det er finest og litt fordi det skal være kjønnsnøytralt til neste unge:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det valget fikk samboer ta seg av, og han ville ha den brun ;) og siden vi skal ha brio smile, så blir det brun og svart :) ..

Tenker på vogn i beige, grå eller brun. Må ha en nøytral farge,siden vi ikke vet kjønn. Men vi heller mest mot grå eller brun pga at d da er litt mer usynlig om den blir litt flekkete :)

Vi har hatt sort Simo kombi vogn, og Brun TFK vogn, og vært veldig fornøyd med de fargene :)
Ikke hatt noe problem med at møkk har syntes

Back
Topp