Farge på vogn til gutt?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Dere som venter gutt, hvilken farge skal dere ha på vognen?

Hadde bestemt meg for grå, som passer både lillebror og minste jenten, men brått er jo både kaki og hvitt skinn litt fristende... Kan egentlig ikke tenke meg hvit meg, men så stilig ut på bilder.
Kan kaki brukes til gutt også?

Blir jo vår og sommer, så litt kos med lysere farger også.
Mørk blå og svart vil jeg nok ikke ha, men vakler nå mellom grå og kaki, evt. hvit "skinn".

Jeg skal ha svart vogn uansett kjønn. ;)

Jeg hadde brun til storebror, og nå har han grå :)

Synes de fleste farger passer begge kjønn :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Jeg hadde brun til storebror, og nå har han grå :)

Synes de fleste farger passer begge kjønn :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15
Takk for svar! :-)
Ja, de gjør jo egentlig det.
Skulle gjerne hatt brun igjen, men søskenvognen til Emmaljunga kommer kun i svart, grå, mørkeblå, kaki og hvit.
Om du ser litt nedover på siden, ser du fargevalgene. Kaki er veldig lys der.

http://www.emmaljunga.no/barnevogner/double-viking/

Har mørk blå etter poden, ganske lik blåfarge som den til Emmaljunga, men kaki passer da til begge kjønn :-) av de fargene hadde jeg nok selv valgt den grå. Synes det er stilig å se de hvite, men tørr ikke tenke på hvordan den blir etterhvert. Venter ei jente nå, men håper jeg klarer å holde meg til samme vogna som jeg har etter poden. Får pynte den opp med litt rosa og lilla :oops::rolleyes:

Både kaki og hvit kan fint brukes til gutter:)
Jeg har kun kjøpt i sort og siste i sort skinn, men det er da favoritt fargen min.

ImageUploadedByBV Forum1418735766.470843.jpg
Vi har denne som brukes til gutt for 2. Gang. Men synes den passer til begge. Hadde også lyst på hvit, men vet med meg selv at det hadde ikke sett mye pent ut etterhvert;)

Vi har edge duo med fargen brown flower på bagen. Sportsdelen er i beige (husker ikke hva fargen heter). Syntes både khaki og hvor passer til gutt. Jeg har rød vogn etter lillemor som vi kommer til å bruke som sportsvogn til gutten også. Så lenge det ikke er rosa så synes jeg nesten alle farger passer til begge kjønn..

Har brukt en mørkeblå vogn på guttene mine, og svart :)

Hvis du skal ha en vogn hvor du kan velge ulik sportsdel og bag kan du jo velge hvit bag. Kjenner flere som har hatt det og det har funket supert uten å bli veldig møkkete. Den bruker man jo ikke så lenge uansett og før barnet Evt begynner å få noe å spise i vognen.

Vi har også Edge duo med brown flower etter jenta. Nå skal lillebror få den! :) passer begge kjønn! :)

Jeg har en marineblå city cross som ble kjøpt til storesøster, så brukt av lillebror og nå snart av lillesøster ❤️

Back
Topp