Farge på utflod?

Ellu

Elsker forumet
Hva slas farge har dere på utfloden?
Min veksler mellom å være litt sånn lys oransjeaktig til å være ganske så mørk (brun). (Jeg ville tro at dette var blodrester?)

Ekle detaljer dette her, men jeg bare lurer på om jeg er normal eller om det er noe som skjer? Den har ikke vært sånn bestandig... Da har den vært lysegul eller hvit.

Aner ikke, her er den blank/hvitaktig.

Har hatt noen sånne små blødninger i det siste, men ikke noe farlig. Har tenkt at det kunne være rester fra dette. Hvorfor jeg blør er det ingen som har kunnet svare meg på. Siden det er så lite hver gang og alt så bra ut på ul, så har de ikke sagt noe mer om det. Får høre på neste kontroll til torsdag....

ORIGINAL: Mamman til Luan

Har hatt noen sånne små blødninger i det siste, men ikke noe farlig. Får høre på neste kontroll til torsdag....

Det kan jo hende det er noen er her inne som kan svare deg i løpet av dagen, noen som har opplevd det samme.. Men hvis den er brun, ville jeg jo tro at det var litt blod kanskje ja..

Min har stort sett vært hvit, men så hadde jeg 2-3 dager med masse grønn-gul-brun og med litt rødt blod i. Denne utfloden er mye tjukkere enn den andre og det kommer ganske mye på en gang. Er rimelig sikker på at det er slimproppen som har kommet hos meg ihvertfall :) Nå har jeg gått over til å slime mye bare, ingen rennende utflod eller masse gørr, men masse blankt slim.

Her har den blitt gulere i det siste synes jeg... Og veldig slimete [:'(]
Den er også tynnere og det kommer mye mer [&:]

ORIGINAL: Mamalou

Aner ikke, her er den blank/hvitaktig.

sign

ORIGINAL: kattiz_86

Her har den blitt gulere i det siste synes jeg... Og veldig slimete [:'(]
Den er også tynnere og det kommer mye mer [&:]

Ja, sånn er det her også. Tynnere og MYE mer....

Back
Topp