Farge på soverommet....

Dordy**

Glad i forumet
Hvilken farge har DU på soverommet ditt?

Har lyse vegger i hele leiligheten og nå har jeg lyst til å pusse opp soverommet, litt lei alt det lyse....
Lyst på en litt romantisk mørk farge:)

Kom gjerne med tips og bilder:)

Sort pepper på veggene og valmuefrø på listene[:)]

Industriell grå!!!

vi og skal pusse opp soverommet, og vil ha en mørk farge.. en sover visstnok bedra da:p

synes fargen "hule" er fin:)

Vi har Lys Antikk på veggene og chi på lister.
På kontrastveggen har vi Mørk Aubergin ... men er blitt forelska i fargen Pilates. sjekk den ut :)!

vi har en blanding av lys/hvit tapet og blå/hvit stripete. syns det er kjempefint jeg [:D]

Fargen GREN på veggene med hvite lister

ORIGINAL: Rutla

vi og skal pusse opp soverommet, og vil ha en mørk farge.. en sover visstnok bedra da:p

synes fargen "hule" er fin:)

fargen hule har jeg på en vegg på stua.. å jeg digger den fargen..[:D] alle har jo bruntoner, hvit, og grå.. godt med noe ikke alle har[;)]

Skagen på vegg, og hvitt tak og lister

Vi har tapet(mørk grå og sølv) på èn vegg og fargen Dublin(lys grå) på vegger, lister, vindu og dør, og Chi i taket.

Vanilje på veggene, en mønstertapet vegg og eggehvite lister..

Vi skal ha Chi når vi blir ferdig med hovedsoverommet. Det vi har nå har vi i fargen Skagen, ingen av de fargene er mørke da... Så ikke mye help å få fra meg[8D] Men hvis jeg skulle hatt et mørkt soverom ville jeg gått for gustavsk blå eller hva den heter, syns den er nydelig!

ORIGINAL: drun

Industriell grå!!!

Lurer fælt på om jeg skal male en vegg med den i stua.. Fått helt dilla på grått! [:D]

Soverommet mitt er helt hvitt, borsett fra skapdørene som dekker en hel vegg og som er i helt mørk lilla (krittmaling).
Skulle jeg malt det igjen, ville jeg kanskje valgt morgendis... Flott farge![:)]

Vi har hvit pepper og valmuefrø

Tenker dere alle har fortreffelige nyyydelige soverom!!! [:D]

Har leier vi bare og har desverre FERSKEN på rommveggene [8D][8D][&:] Jaja ser den ikke når jeg sover likevel [8D]
Men ønsker meg eget hus som jeg kan inrede akkurat slik jeg vil [;)][;)]

Back
Topp