Farge på soverommene?

feb&mars

Elsker forumet
Hvilke farge har dere på soverommene? Vi bygger hus og tenkte å male soverommene. Har en gutt, så lurte på å male hans enten lyst (sandfarget) eller lyseblått. Tenkte å male vårt sandfarget..Men er veldig usikker..

Mal det i fargen GREN.. Nyyydelig farge [:D]

Jeg har lyst til å ha en dus grønnfage på soverommet når jeg en gang får mitt eget hus.
Grønn er en beroligende farge hvis man velger rett tone. Perfekt for soverom.[:)]

Mal soverom i kalde toner, det hjelper på nattesøvnen. Unngå gult for det virker ødeleggende for søvnen.

Vi har en lyseblå/lyselilla farge på alle soverommene. Husker ikke hva den heter, men ble et sted beskrevet som den perfekte soveromsfargen da den ga ro. Mange som har kommentert den. Vi liker den godt, og den passer godt både på jenterommet, gutterommet og vårt soverom.

På vårt soverom har vi sort pepper(mørk grå) på veggene og valmuefrølysere grå) på lister. [:)]
Minsta har har caffe latte.
Eldstemann har en blå farge. (som di vi kjøpte huset av malte) er en fin farge, men kjenner jeg er lei den fargen nå etter 1 år[8D]

Jeg synes Delikat, Sand, Hvit pepper, Marrakesh,krydder,hvit te,gren ja i grunn di fleste fargene på fargekartet til Lady for 07/08 er fine farger[:)][:D]

ORIGINAL: Maur Asto

Vi har en lyseblå/lyselilla farge på alle soverommene. Husker ikke hva den heter, men ble et sted beskrevet som den perfekte soveromsfargen da den ga ro. Mange som har kommentert den. Vi liker den godt, og den passer godt både på jenterommet, gutterommet og vårt soverom.

Bilde? Hadde vært veldig kjekt å sett..

Vi har en som heter letthet (mener jeg), nesten helt hvit.

Lillemann har tre hvite vegger og en fin turkisblå vegg, han skal nok ha det etter at det blir pusset opp også.
Vi har foreløpig hvit på vårt soverom, men får se etterhvert. Vil ikke ha hvitt, men ikke for mørkt heller.

vi har fargen varm lin på soveromet... er en brun/grå farge... veldig fornøyd med den

Back
Topp