Farge på papiret

Håper alt går bra her, altså!

Jeg har blødd i ett av mine to tidligere svangerskap, og det gikk ikke så bra, dessverre. Men det er heldigvis mange eksempler på det motsatte!

Har hatt et par tilfeller til av rosa på papiret, heldigvis ikke direkte rødt, ei heller mengder. Så får bare tro det beste :)

Jeg har blødd lite og mye i mine sv.skap det meste tidlig, det var i det sv.skapet jeg hadde ma jeg ikke blødde faktisk. Du har fin stigning på hcg så jeg tror nok alt er i skjønneste orden selv litt blødninger. Mange opplever og ha litt blødninger i sv.skapet

Jeg har blødd lite og mye i mine sv.skap det meste tidlig, det var i det sv.skapet jeg hadde ma jeg ikke blødde faktisk. Du har fin stigning på hcg så jeg tror nok alt er i skjønneste orden selv litt blødninger. Mange opplever og ha litt blødninger i sv.skapet

logikken i meg sier det samme, så jeg håper det stemmer. Men frykten er der allikevel :/

Hei!
Jeg blødde litt i uke7 og igjen i uke 16, er nå 18+2. Jeg kjenner meg godt igjen i bekymringene, men det trenger overhodet ikke være tegn på at noe er galt :)

Back
Topp