Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri noe gøy når man er gravid, men ganske vanlig Krysser alt for at det er uskyldig!Var på do før jeg la meg, og det kom litt ferskenfarget på papiret.. håper så inderlig det er helt uskyldig, men nå kom nervene for fullt! Krysser alt for at det ikke utvikler seg!
Nei, grusomt.. var ikke rosa, men litt ferskenskjær. Og jeg vet jo at det kan være helt uskyldig, men samtidig så fælt å gå sånn. Er jo så veldig tidlig enda også..Aldri noe gøy når man er gravid, men ganske vanlig Krysser alt for at det er uskyldig!
Ja, skjønner deg godt! Håper du får sove godt i natt og at ikke det bli noe mer..Nei, grusomt.. var ikke rosa, men litt ferskenskjær. Og jeg vet jo at det kan være helt uskyldig, men samtidig så fælt å gå sånn. Er jo så veldig tidlig enda også..
Håper det! Har en syk femåring ved siden av meg, men håper vi får soveJa,
Ja, skjønner deg godt! Håper du får sove godt i natt og at ikke det bli noe mer..
Var på do nå - ingenting på papiret! Så jeg håperÅååå Isks håper ikke det er noe spirene våre skal være i magen vår til september!
Mener den trenger over 2700 for å slå ut på digital. Godt du kan ta blodprøver når du bekymrer deg, er ikke noe godt å gå sånn å være engstelig <32-3 på digital. 5+0 i dag, hcg på 2577 i går. Tviler på at jeg klarer å slå meg til ro med dette, sammen med menssmerter.. så blir vel by blodprøve på mandag
Mener den trenger over 2700 for å slå ut på digital. Godt du kan ta blodprøver når du bekymrer deg, er ikke noe godt å gå sånn å være engstelig <3
Krysser fingrene for at det var uskyldig på papiret igår, dette går veien! <3
Prøvd å google cb hCG nivå men kan ikke finne fakta fra cb som sier spesifikke nivåer på testene sine!? Hvor har du lest det?kanskje det var 2700 jeg leste.. noe i hodet mitt sa 2000
og logikken i meg sier jo at dette er ufarlig og vanlig, men hjelpes som resten ikke spiller på lag.
Ja, nå har jeg ikke menssmerter heller, så jeg er nok bare over snittet stressaPrøvd å google cb hCG nivå men kan ikke finne fakta fra cb som sier spesifikke nivåer på testene sine!? Hvor har du lest det?
Det er nok helt uskyldig! Jeg har også menssmerter
Ja så den til slutt jeg også
Noen blør litt i svangerskapet fordi livmorveggene er så tykke og fulle av blod at de "lekker" litt. Håper det er bare det du oppleverVært noen små episoder med brunt på papiret, og nå nok en gang. Håper jeg kan få tul i etterkant av legetimen i morgen for jeg er veldig usikker på hva som skjer her til tross for fin hcg stigning :/
Håper virkeligNoen blør litt i svangerskapet fordi livmorveggene er så tykke og fulle av blod at de "lekker" litt. Håper det er bare det du opplever
Kom ikke inn på UL en gang.. skal tilbake til legen på torsdag pga diabetes, hun skulle ringe litt rundt osv. Håper vi fyller ut papirer osv da.. da skulle hun sette av 30 min til megKrysser fingrene og håper du får UL.