Farge på festeblødning

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg fikk en liten blødning i går kveld, men ikke mer enn at det bare kom på papiret.

Først tenkte (og håpte) jeg festeblødning, men der har jeg alltid lest at fargen skal være rosa. Blødningen min var lyserød, nesten oransje, og langt i fra rosa. Det så nesten ut som utvannet blod, bare med en litt annen konsistens.

Må festeblødningene være rosa, eller er det håp for de som benytter seg av andre steder på fargeskalaen? Er forresten 7dpo i dag.

Tror ikke det er en fasit på hvordan blodet skal se ut.. :) Kommer heller ann på mengde vil jeg tru!
Godt mulig det kan være festeblødning alikevell. :)

Hei :) en festningsblodning kan variere fra kvinnen til kvinne baade I mengde, farge og dager.J har lest at d kan vere morkerodt og lyst. D er saa forskjellige.j tror j har en festningsblodning selv.var ferdig med mensen for 2 uker og 4 dager siden. Er I dag paa min 4 dag.starter me veldig vedig lite blo som hadde lys fin farge som gikk over til morkere, mindre og noen ganger litt mork utflod.d er saa minimalt naa at j tror d vil stoppe. Mork blodning et jo bare tegn paa gammelt blo.d er mange som blor I svangrskap, selv j gjorde d me forste mann.

Så da er det håp da:) Håper ihvertfall ikke at dette var kroppen min som bare tullet seg!

Æ hadd ei sånn festeblødning me mi første....:)

Jeg hadde også litt rosa lignende sist jeg var gravid, for å gjøre det litt morsomt så var de ca nr 3341 på fargekartet ;)

Vedlegg

• chb_DMC4.jpg
    chb_DMC4.jpg
    64,6 KB · Visninger: 8.453
Jeg hadde også litt rosa lignende sist jeg var gravid, for å gjøre det litt morsomt så var de ca nr 3341 på fargekartet ;)

Haha, den der var jo genial! Jeg var da en blanding mellom 3340 og 970 i går.

Haha... Bare på FS! :p

Back
Topp