Farge på Crinonerester

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Dere som har erfaring med Crinone..

I dag kommer det litt rester ut som har litt spor av lys oransjerød farge i seg når jeg tørket meg.

Med bare dårlige erfaringer i bakhodet, er den noen som har erfaringer med dette og vil dele?

Er minimalt med farge, men jeg begynner jo å stresse med en gang :(
 
Ja derfor jeg var på tul i dag. Bekymret meg veldig over fargen på crinone restene. Etter både MA og sa har jeg dårlig erfaring med blod, lite som mye. Her er de orange, rosa, litt rød ish og mørke brunt nesten svart.
Gyn sa at man kunne få skjøre slimhinner av crinonen og at bittelitt blod kunne sees i crinonen en stund. Var vist vanlig.
Var ingen blødning fra livmoren og vi fikk se hjertebank. Fikk også to uker sykemelding og beskjed om å ikke løfte tungt( mest for å roe meg tror jeg)xsmile9
 
Jeg går på Lutinus. Samme opplegget. Hender det er litt rosa/brun farge. Ble bekymret første gang, heldigvis rett før ul. Alt så bra ut. Nå oppdager jeg at dersom jeg tar disse for tett, at restene fra forrige tbl ikke er kommet ut før jeg setter neste så blir det veldig litt farge. Disse medisinene gir som hun over sier såre slimhinner.
 
Går på albyl-e og har hatt blod spor, rosa utflod og blod i en uke nå. Var hos gu for en uke siden og han sa det var normalt med skjøre slimhinner ved bruk av blodfortynnende men siden det liksom ikke gir seg tenker jeg å ta en telefon igjen i morgen. Har fått en ukes sykemelding i dag da så håper det stabiliserer seg nå. Hadde ul for en uke siden, ingen hjerte men alt så bra ut så han trodde ikke hjertet hadde startet å slå enda.
 
Back
Topp