Farge på brudesko

LineMerethe

Gift med forumet
Hvilken farge har dere på skoene? Regner med at de er lyse, men har dere samme farge som på kjolen?

Jeg har to par ballerinasko, skal bruke hvite i kirken og sølvfargede på kvelden :) Skulle egentlig bare bruke de hvite...men det er så slitsomt å gå med samme sko hele dagen, og de sølvfargede ropte høyt på meg fra butikkhylla....hihi...

Her blir det rosa-lilla sko! Skal ha knelang kjole, og ca lik farge på sko og bukett.

Mine sko e omtrent samme farge som kjolen ja.
Ei venninne av mg hadde blå sko, something blue hehe. Hu kjøpte vanlige sko, men fekk de farga blå t bryllupet :)

Mine er ivory, lik farge som kjolen.

I mine øyne kan man enten ta lyse som matcher kjolen eller fargen man har velgt seg ut som "tema" :) Jeg er rimelig sikker på at jeg går for den siste :)

Eg er litt sent ute med å se etter sko, og her eg bor har vi kkje brudesalong lenger!:S

Så eg ble å kjøpe sølvsko!:) Men vi har hvitt, sølv og lilla som tema i bryllupet!

Samme som kjolen ja :) Fargen ivory :) Agape la ned her for ei stund siden så da var det halv pris på nesten hele butikken:)

Blei disse ;
http://agape-brud.no/kolleksjoner/tilbehor/sko/#

marianne1986 skrev:
Ei venninne av mg hadde blå sko, something blue hehe. Hu kjøpte vanlige sko, men fekk de farga blå t bryllupet :)

åå! det kunne jeg også tenkte meg! vi har blå som tema farge også vi da! hvor og hvordan fikk hun til dette?

MaMilis skrev:

marianne1986 skrev:

åå! det kunne jeg også tenkte meg! vi har blå som tema farge også vi da! hvor og hvordan fikk hun til dette?

På en brudesalong i Stavanger :) De gjorde det for henne

Back
Topp