Farge på besøkte lenker på Babyverden

• Trådstarter Trådstarter x1xcharles@sandviks.com
  • Opprettet Opprettet
X

x1xcharles@sandviks.com

Guest
Hva synes dere om at besøkte lenker på Babyverden nå blir en annen farge (skarp rosa)?
Klikk dere gjerne litt rundt og gi oss en tilbakemelding. Bør vi jobbe videre med dette?

vet ikke helt hva jeg synes jeg.. likte bedre sånn det var før da det som var ulest var uthevet og at det gikk å markere alle trådene som lest

Jeg ser ikke noe av det jeg. Alle trådene jeg fører pilen over blir rosa, både de jeg har lest og de jeg ikke har lest. Kun det jeg ser, og det har vært en stund...

Det er fint å kunne se hvilke tråder man har lest (eller lenker man har besøkt), men synd at den rosa fargen ikke forsvinner når det kommer nye innlegg i nevnte tråder.

Kan dere ikke ordne det så man ser hvilke tråder man ikke har lest alle svarene i istedenfor? Det er jo stort sett sånn det er på forum. Tror dette er første forumet jeg har vært på som ikke har den funksjonen.

Sjakkruta skrev:
Jeg ser ikke noe av det jeg. Alle trådene jeg fører pilen over blir rosa, både de jeg har lest og de jeg ikke har lest. Kun det jeg ser, og det har vært en stund...

Sånn er det her også.

Drømmeren skrev:
vet ikke helt hva jeg synes jeg.. likte bedre sånn det var før da det som var ulest var uthevet og at det gikk å markere alle trådene som lest

LIKER!!

Labambie skrev:
LIKER!!

JEG OG

Vestlandstaus skrev:

Sjakkruta skrev:

Sånn er det her også.

Her og!! Jeg og vil ha markert tråder jeg har lest!

Tullerusket skrev:

Labambie skrev:
LIKER!!

JEG OG

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Skarp rosa var kanskje litt vel mye? Tror nok jeg heller hadde likt at fargen endret seg til en lysere tone enn de som ikke er lest.

Også er det litt rart at nicket til visse bruker også blir rosa, sånn som Labambie sitt f.eks. Hennes nick er nå rosa for meg.

Som fargeblind ble det veldig mye rot... Men nå er det ikke så mange av oss her inne tror jeg.

JAAA!!!!!!

Vi hadde farge på innlegg vi hadde vært inne på før oppgraderingen av BV, og jeg har savnet det

*LillMi* skrev:

Drømmeren skrev:

Nei, detta var bare rotete!!! Blei helt sliten i øya jeg!emoticon
Da er det mye mye mye bedre å ha det sånn det var før. Med utheving!!

FancyPants skrev:
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Skarp rosa var kanskje litt vel mye? Tror nok jeg heller hadde likt at fargen endret seg til en lysere tone enn de som ikke er lest.

Også er det litt rart at nicket til visse bruker også blir rosa, sånn som Labambie sitt f.eks. Hennes nick er nå rosa for meg.

De har satt farge på linker du har trykker på så hvis du har trykket på noen nick for å se profilen vil de nå være rosa.

den funksjonen fungerte utmerket før omleggingen... det bør da ikke være så vanskelig å få til de samme innstillingene nå?
Nå blir det samme farge hvis det er jeg som startet tråden, om jeg har svart i den eller om jeg har sett på den.. noe som igrunnen bare skaper flere spørsmål... "Har jeg svart her eller bare kikket?"

Back
Topp