Farge på barnerommet?

x1xLykkeMamma

Gift med forumet
Hvilken farge har ditt/dine barn på rommet sitt?

Nå har hun ikke fått eget rom enda.. Men skal ha en fin lys grønn farge og rosa/lilla møbler.
Noe allà dette:

Bendik har gustaviansk blå hos pappaen ( der vi bodde før), her i leiligheten er det typisk kaffe latte-farge..

Hvitt.. Men bruker farger på gardiner osv, da.. De har det veldig koselig. [:)]

Her er snuppa sitt rom[:)]

julie har grått rom. ganske mørke farge, med hvite lister og knall rosa gardiner, bilder osv. kjempefint[:)]

To nesten hvite vegger og to knæsj turkis/blå vegger[:)]

ORIGINAL: Galest

Nå har hun ikke fått eget rom enda.. Men skal ha en fin lys grønn farge og rosa/lilla møbler.
Noe allà dette:

det var stilig og litt anderledes en klassisk rosa eller blå vegger[:D]

ORIGINAL: Bekke

Her er snuppa sitt rom[:)]

det var fint med lilla tapet (for det er det?) på den ene siden.
Jeg er kjempe glad i lilla[;)]

Grønt - tapet i to forskjellige grønnfarger, og med en dyre-bord hele veien rundt rommet

Han har lysgrønn på veggene og litt mørkere og knallere farge på listene for å ramme inn rommet. Med hvite møbler, blå gardiner og sengetøy og masse Ole Brum. Rommet passer godt til begge kjønn, bare å bytte gardiner og det oppi senga.

vi har kun 1 soverom som vi 3 deler..men der senga hennes står og resten av tingene hennes er så har vi malt veggen der lyserosa,resten av rommet er hvitt[:)]

ORIGINAL: LangeFlateBrøster

ORIGINAL: Galest

Noe allà dette:

det var stilig og litt anderledes en klassisk rosa eller blå vegger[:D]
Jaaa, jeg elsker det [:D]
Men jeg skal ha litt mere matt lilla i. [:)]

grå

Hvite vegger, og hvit seng + MASSE rosa rundt omkring! [;)]

Lys, lys, LYS rosa vegger. Møblene er malt i en sterkere rosafarge. Gardiner og sengetøy i rosa.

Her er

Gutterommet malt med lys lime på en vegg og gråblå på tre vegger
Jenterommet malt med lys lime på tre vegger og knæsj rosa på en.
Lekerommet malt med lys lime på en vegg og lys aubergine på en

En babyrosa vegg, de andre veggene er eggehvite.. Så har jeg mye rosa tilbehør som gardiner, lekekasser osv..

Back
Topp