Farge på øyner

nancy drew

Forumet er livet
kan dere alt nå se hvilken farge babyen deres får på øynene? Jeg er så i tvil hva min kommer til å få nemlig? Storebror var jeg nemlig aldri i tvil om. Jeg har grønne og sambo har blå og vi har et barn med (veldig) blå øyner, noen som husker nok fra naturfagtimene til å kunne forklare meg sansynligheten for ulike øyefarger da?

Jeg har brun/grønne og sambo har blå.
Storebror har helt brune øyne og det regner jeg meg lillebror får også[:)]

Her har både mor, far og storebror knall blå og det får nok lillebror også :)

Jeg har grønn, samboerrn har blå og storebror har blågrønne. Lillebror har foreløbig helt mørke, men forandrer seg nok etterhvert.

her har jeg helt blå og samboer helt mørke brune og er mørk i håret ..jeg har fått to blonde jenter med knall blå øyer men nå trur jeg siste tilskuddet får brune øyer og mørkt hår hehe

Øyefargen kan forandre seg helt opp til ettårsalderen, da først er pigmentene helt ferdig utviklet [:)]

Her har storebror store knallblå øyne, akkurat som meg. Håper lillesøster også får like blå øyne! Foreløpig er de ganske mørkeblå [:)]

Jeg aner virkelig ikke hva snuppa får! Jeg har blå øyne og mannen har gulbrune, så håper på blå eller skikkelig brune, sånn som min mamma har!

Mannen min har mørkebrune øyne og sort hår jeg har lyseblåe øyne og brunt hår. Så langt ser det ut som han får veldig blå øyne og ganske lyst hår?? Han ble født med mørke øyne og sort hår og ganske brun i huden men har bare blitt lysere. han går motsatt retning!;)

Back
Topp