Farge på øynene

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Kan man begynne å se fargen de vil få på øynene før de runder av året?
Snuppa vår tror jeg vil få blå øyne, men synes de har nokså lik farge fra hun var nyfødt enda.
:flower

Tror man ser det før de er 1 år ja, men aner ikke når. Daniel har ikke noe valg, blir nok blå øyne på han siden alle vi andre 3 har det.

Her kan vi tydelig se at hun får blå øyne! De har blitt mye lysere siden hun ble født :) .. Ille at det var no tvil her heller, vi er rimelig blåøyd alle sammen :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg er litt spent på om hun kan få brune, men det ser ikke slik ut enda hvertfall.
Det er mest brunøyde i begge familiene, men mannen og svigermor har blå øyne:-)

Vi har begge blå øyne, så øynene til Emmeth blir nok blå de også. Kan hende de blir litt lysere, som mine:)

Blir nok blått her, alle vi andre har blå øyne =)

Fie har også blå øyne enda, men jeg har grønne å far har brune, så vi får se :)

vi er begge blåøyde så hun forblir nok også blåøyd, men de har blitt lysere blå :)

Siden vi begge har blå øyne, så blir de blå her også, om man ikke får en mutasjon med grå eller grønn. Enn så lenge, ser det ut som han vil få mørkeblå, som mine :)

Jeg har grønnbrune øyne og pappa'n har gråblå.Snuppa har også blå,men de endrer seg stadig i fargetonen,så er spent på hva hun ender opp med:-)

Tror blå dominerer her:-)

Her ser øynene hans blå ut forfra, men brune ut fra siden. Ettersom jeg har brune og det brune genet gjerne er dominant, så er det nok en god sjanse for at de blir brune.

Ja det er det jeg også har hørt, derfor er jeg så spent:-)
Hun blir fin uansett farge da, men det er så spennende hvordan de utvikler seg.
Synes hun har forandret seg mye :flower

Mørkebrune. Mørkere enn broren. Jeg har grønnaktig og mannen brune :)
Svigerfamilien ønsket seg grønn/blå :) Men,har mine tvil hehe.

Back
Topp