Farge håret?

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Desemberskattene 2024
Kan man farge håret når man er gravid?? Er så trett på fargen min og tenkte å prøve meg på mørk mørk brun :cat:Kjøpte hårfarge isted, men ble plutselig usikker mtp farlige stoffer eller lignende.

Kos deg med farging :D kjekt med litt forandring :D :D mitt er svart så får ikke gjort så mye med det :/ eller egentlig er det grått :p (elendige gener) men elsker hver gang det er nyfarga likevel :D

Synes svart hår er nydelig!! Vil prøve det om denne mørkbrune fargen (nesten svart) blir fin. Men gleder meg til å se! Var mørk når jeg møtte kjæresten og han etterlyser det mørke håret ofte :P Så nå blir han vell glad :P

Synes svart hår er nydelig!! Vil prøve det om denne mørkbrune fargen (nesten svart) blir fin. Men gleder meg til å se! Var mørk når jeg møtte kjæresten og han etterlyser det mørke håret ofte :P Så nå blir han vell glad :P
Ja det er fint mm ikke så mye å gjøre med det :p er en litt større oprasjon å få en annen farge i :p
Hehe du blir nok så fin så :D :D

Man må bare være obs på at pga hormoner kan ofte fargen bli annerledes. Ei på jobb skulle farge etterveksten i samme farge som resten var farget før graviditet, og det ble ikke likt i det hele tatt så hun måtte farge hele håret på nytt :p

Man må bare være obs på at pga hormoner kan ofte fargen bli annerledes. Ei på jobb skulle farge etterveksten i samme farge som resten var farget før graviditet, og det ble ikke likt i det hele tatt så hun måtte farge hele håret på nytt :p
Den er kjip:P

Jeg gikk og farget hos frisøren sist svangerskap.

Snikkende frisør fra juli..
Klart man kan farge håret når man er gravid (også når man ammer).. Får spørsmål om dette veldig ofte, å det vil ikke gjøre noe med fosteret/baby i magen eller melka.. Hadde vært norn risiko å farge håret under graviditet så hadde vi frisører blitt sykmeld når man begynte å prøve/ble gravid..
Det eneste er at hormonene kan gjøre at spesielt lyse farger "slår ut" å blir gyldene.. Har tatt flere kunder i å være gravide uten at de har vist det selv pga dette... ;) ;)
Så bare løp til frisøren å nyyyyyt alene tid og en god behandling før baby'n kommer :)

Håret mitt endte opp kullsvart med guldenskjær. :P Kjæresten synes det var fint, men tror ikke jeg skal gjenta det med det første. Kjøpte farge i butikken i Spania, og pleier i Norge å bare kjøpe glansfarge, men nå vet jeg ikke!

Var hos frisøren og farget idag og det ble veldig bra, så det går helt fint.:)

Var Wella tror jeg, tallet var 4, siden jeg hadde hørt at alt med komma kunne bli gyldent/rødskjær. Er kjempe fint det også, men var ikke det jeg ville ha :)

Men 4 er jo veldig mørkt så da er det ikke rart at det ble så og si svart. Hehe. Det tallet som er før komma er fargetonen og tallet som er bak er fargeretning(ask, gylden,rødt osv).
4'er på fargeskalaen virker svart :)
Også kommer det an på hvor lys/mørk du er før du påfører fargen.

Back
Topp