Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Farga det for en månde siden ca. hjemme selv. Med vinduer på fult gap så jeg ikke skulle bli altfor kvalm av alle luktene.
googla alt til den store gullmedalje først og fant ut det kunne ikke være altfor ille..
'' Ifølge jordmor hos altformamma.no, Siri Von Krogh, utgjør ikke det å farge håret eller etterveksten noen risiko for hverken mor eller barn.
– Det er ikke noe problem å farge håret dersom du er gravid. Jeg mener det er viktig å føle seg vel i denne perioden, og hvis det å fjerne etterveksten er noe som hjelper på selvfølelsen er det bare å gjøre det. Du kan til og med farge øyenbrynene og øyenvippene om du ønsker det, sier hun ''
Ja, jeg har tatt etterveksten flere ganger hos frisøren. Frisøren min vet at jeg er gravid så hun brukte farge uten ammoniakk, men det skal være helt ufarlig uansett da
Tre ulike frisører sa til meg at det ikke var farlig.
En ting å merke seg er at når man er gravid kan håret oppføre seg annerledes. Ved at feks fargen ikke blir slik den skulle, eller at den ikke fester seg.