farge håret?

gravid88

Andre møte med forumet
Er 6+2 idag og lurer på om jeg kan farge håret med hårfarge kjøpt fra dagligvare butikk?
 
Ifølge legen så kan vi farge håpå, slenge det er et godt ventilert rom. men bleiking var ikke så anbefalt.
 
Hadde bare tenkt å farge med en enkel brunfarge.. men har mistet 1 gang. Prøver derfor å være forsiktig denne gangen.. :)
Men takk for svar jenter :)
 
Sniktittet fra november her... Jeg er frisør å jobber daglig med farger og bleiking! Ingen problem å gjøre dette når man er gravid! Fargene har blitt så "snille" nå! Ikke like mye farlige middelet i det nå som før! MEN,det du skal ha i bakhodet er at man har mye hormoner i seg når man er gravid å da kan håret reagere litt andreledes enn når man ikke er gravid så man kan ende opp med en litt andreledes farge enn det man er vandt til!:) men ikke farlig! Farge ivei!!!
 
Sniktittet fra november her... Jeg er frisør å jobber daglig med farger og bleiking! Ingen problem å gjøre dette når man er gravid! Fargene har blitt så "snille" nå! Ikke like mye farlige middelet i det nå som før! MEN,det du skal ha i bakhodet er at man har mye hormoner i seg når man er gravid å da kan håret reagere litt andreledes enn når man ikke er gravid så man kan ende opp med en litt andreledes farge enn det man er vandt til!:) men ikke farlig! Farge ivei!!!
Godt å høre :)
 
Sniktittet fra november her... Jeg er frisør å jobber daglig med farger og bleiking! Ingen problem å gjøre dette når man er gravid! Fargene har blitt så "snille" nå! Ikke like mye farlige middelet i det nå som før! MEN,det du skal ha i bakhodet er at man har mye hormoner i seg når man er gravid å da kan håret reagere litt andreledes enn når man ikke er gravid så man kan ende opp med en litt andreledes farge enn det man er vandt til!:) men ikke farlig! Farge ivei!!!
Det var en god info... :)
 
Takk for svar!:D jeg har allerede farget, det gikk veldig bra:) ingen reaksjoner heldigvis;) jeg gjorde det i et rom med åpen balkongdør og vindu så følte ikke jeg trakk i meg all lukt så likevel:p
 
Jeg har farget under mine to første svangerskap, og det har gått helt fint.. men jeg har vært forsiktig i tiden etter fødsel, siden man stort sett mister veeeeeldig mye hår i noen uker etter fødsel :p fikk bare den ideen i hodet om at jeg kansje hadde mista enda mer hår om jeg hadde farget det i den perioden :p
 
Sniker også fra november :) Jeg farget det hjemme og holdt på å dø av lukta! Så ventilasjon er et must! Som frisøren sier så reagerte jeg faktisk på fargen og begynte å klø fælt! Aldri skjedd før!
 
Back
Topp