farge håret?

Ifølge legen så kan vi farge håpå, slenge det er et godt ventilert rom. men bleiking var ikke så anbefalt.

Hadde bare tenkt å farge med en enkel brunfarge.. men har mistet 1 gang. Prøver derfor å være forsiktig denne gangen.. :)
Men takk for svar jenter :)

Sniktittet fra november her... Jeg er frisør å jobber daglig med farger og bleiking! Ingen problem å gjøre dette når man er gravid! Fargene har blitt så "snille" nå! Ikke like mye farlige middelet i det nå som før! MEN,det du skal ha i bakhodet er at man har mye hormoner i seg når man er gravid å da kan håret reagere litt andreledes enn når man ikke er gravid så man kan ende opp med en litt andreledes farge enn det man er vandt til!:-) men ikke farlig! Farge ivei!!!

Sniktittet fra november her... Jeg er frisør å jobber daglig med farger og bleiking! Ingen problem å gjøre dette når man er gravid! Fargene har blitt så "snille" nå! Ikke like mye farlige middelet i det nå som før! MEN,det du skal ha i bakhodet er at man har mye hormoner i seg når man er gravid å da kan håret reagere litt andreledes enn når man ikke er gravid så man kan ende opp med en litt andreledes farge enn det man er vandt til!:-) men ikke farlig! Farge ivei!!!
Godt å høre :)

Sniktittet fra november her... Jeg er frisør å jobber daglig med farger og bleiking! Ingen problem å gjøre dette når man er gravid! Fargene har blitt så "snille" nå! Ikke like mye farlige middelet i det nå som før! MEN,det du skal ha i bakhodet er at man har mye hormoner i seg når man er gravid å da kan håret reagere litt andreledes enn når man ikke er gravid så man kan ende opp med en litt andreledes farge enn det man er vandt til!:) men ikke farlig! Farge ivei!!!
Det var en god info... :)

Takk for svar!:D jeg har allerede farget, det gikk veldig bra:) ingen reaksjoner heldigvis;) jeg gjorde det i et rom med åpen balkongdør og vindu så følte ikke jeg trakk i meg all lukt så likevel:P

Jeg har farget under mine to første svangerskap, og det har gått helt fint.. men jeg har vært forsiktig i tiden etter fødsel, siden man stort sett mister veeeeeldig mye hår i noen uker etter fødsel :P fikk bare den ideen i hodet om at jeg kansje hadde mista enda mer hår om jeg hadde farget det i den perioden :P

Sniker også fra november :) Jeg farget det hjemme og holdt på å dø av lukta! Så ventilasjon er et must! Som frisøren sier så reagerte jeg faktisk på fargen og begynte å klø fælt! Aldri skjedd før!

Back
Topp