Farge håret?

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Kan det være noe skadelig å stripe håret med bleking når man er gravid? Trnker på lukta ?

Det er visst helt i orden så lenge man ikke gjør det alt for ofte. Så style deg opp som du vil :-)

Sniker litt fra november her! Helt trygt å farge håret bår man er gravid,men det kan være fargen reagerer litt andreledes enn den pleier,at fargen blir litt andreledes osv... Dette er pga mye hormoner i kroppen osv..:-/ jeg er frisør så vet hva jeg snakker om! Jeg har jobbet i begge mine svangerskap,å jobber nå i mitt 3,så ikke bo fare m luktene/gassene!

Sitter her med fargen i håret å kom akuratt til å komme på om dette var heldig.. men godt d ikke var farlig:)

Så hvis jeg skal bleke striper kan dem bli annen farge? Hehe

Bare ikke pust inn lukta overdrevent mye så ;)
Ble resultatet bra? :)

Har ikke gjort det enda må vente til samboer kommer hjem, må ha hjelp hehe

Sniker litt fra november her! Helt trygt å farge håret bår man er gravid,men det kan være fargen reagerer litt andreledes enn den pleier,at fargen blir litt andreledes osv... Dette er pga mye hormoner i kroppen osv..:-/ jeg er frisør så vet hva jeg snakker om! Jeg har jobbet i begge mine svangerskap,å jobber nå i mitt 3,så ikke bo fare m luktene/gassene!

Haha, seriøst? Kan hårfarge reagere på hormoner? Det er virkelig mye rart som kan skje når man er gravid altså.

Jeg har farget håret 2 ganger til nå i svangerskapet og regner med å gjøre det en gang til i juni en gang.
Det er helt ufarlig så lenge en ikke overdriver.
Men det kan være lirt å ta den 24 timers testen på en hudflik første gangen da en kan reagere på fargen på huden nå selv om en ikke gjorde det før svangerskapet ;)
Jeg har aldri tatt den testen da jeg aldri noen sinne har reagert på noe slik.
Kanskje jeg er naiv, men det har gått bra til nå....

Back
Topp