TrollmorTilEn*SnartEnTil
Forelsket i forumet
Er det noen som kan fortelle meg om det er farlig og farge håret hos frisør?
Og hvorfor det ble sagt før at man ikke skulle gjøre det?
Og hvorfor det ble sagt før at man ikke skulle gjøre det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står masse forskjellig om dette på nett. noen synes det ikke gjør noe..andre vil at man ikke skal gjør det.Foxy84 skrev:
Men jeg har farget håret hos friøsren og hjemme, hos frisøren tok jeg striper, de kom ikke så nære hodebunnen, mens hjemme farget jeg hele håret.
Jeg tror det meste viktige er å lufte godt hvis du skal gjøre det hjemme, mens hos frisøren har de jo ofte god ventelering. Men dra til en frisør og snakk med dem.
Jeg tror ikke det er noe farlig, så lenge man kansje ikke bleker håret.
Har hørt noe om att fargen kanskje ikke oppfører seg slik den skal når man er gravididamamma09+12 skrev:men hvor riktig det er veit jeg ikke.
Det har gått helt fint med mitt hår å farge det, sist gang jeg var gravid og nå.
er bare å farge håret, og viss du gjør det selv så pass på å gjøre det i et godt luftet rom.LadyOnHeels skrev:
:)
Ikke noe problem med å farge. Før var det mye mer ammoniak og andre farlige stoffer i fargene, men er mye bedre nå.squakky skrev:
Håret endrer seg iløpet av svangerskapet, så fargen kan bli bittelitt andreledes enn du er vant til. Hos meg så forsvinner fargen ganske fort nå i forhold til ellers..