Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har gjort det hos frisøren en gang, tenkte å gjøre det igjen. Det er bare å snakke med de, de har produkter som er gravidvennlige. Frisører farger håret hele tiden mens de er gravide :)
Jeg farger håret med hjemmefarging.
Jeg gikk hele forrige graviditet og så ut som en dass fordi jeg hadde hørt man ikke skulle farge håret. Så siste uka før jeg fikk småen nevnte jeg for JM at "gud som jeg gleder meg til å farge håret igjen!". Og hun svarte at hun aldri hadde hørt om at det var skadelig å farge håret nå i "moderne tider".
Jeg farger også selv, men bare etterveksten..:-/ Har lite lyst å se ut som ei grå bestemor i ni måneder.... Visste egentilg ikke det var farlig. Gjorde det med jenta mi og. Men farga ikke håret ofte. Bare at jeg så litt stelt ut...
Det er ikke farlig... Om det hadde vært veldig skadelig så hadde jo alle frisører blitt tatt ut av jobb imens de gikk gravide.. Jobber selv som frisør og min eldste datter tok ihvertfall ikke noe skadet av det man må bare være flink til å bruke avtrekksvifte :)
Det som kan skje når man farger håret imens man er gravid er at fargen ikke sitter like godt som før.....