Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *India*
ORIGINAL: MsMarte.
eneste tipset jeg har til det er følgende : Gjør det hos frisøren [8D]
det hadde jeg tenkt [:)] hadde ikke tort å gjøre det selv [;)]
eneste tipset jeg har til det er følgende : Gjør det hos frisøren [8D]
det hadde jeg tenkt [:)] hadde ikke tort å gjøre det selv [;)]
du får ikke bedre resultat enn med dem, men du må sikker gjøre det flere ganger da [8D]
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
ORIGINAL: ~Maddy~
ORIGINAL: seaturtlederfor man må gjøre det flere ganger..og kjøpe en lilla sjampo og god hårkur
jeg har et bildet en plass, men vet ikke helt hvor, men jeg prøvde å bleke det, og det ble helt gult, så jeg tok bildet av det bare for morro, før jeg farget det mørkt igjen..
myyye billigere å gjøre det hjemme[:D]
mye billigere ja, men blir rimelig mye mer ødelagt av å gjøre det hjemme.. .
reis til frisøren, de vet hva de gjør ..
ORIGINAL: Bitzyh
jeg fant faktisk en god stripebleking for en uke siden....! Jeg har hadde mørkebrune striper og de ble faktisk veldig lyse og ikke gule av det[8|] Pakka fungerte så bra at jeg nesten ble platina[&:][&:]
er det noen av dere som har farget håret fra mørkt til lyst?
har veldig lyst til å prøve, men er litt redd for at det blir rart eller orange ....
vil gjerne høre erfaringer + før- etter bilde hvis dere har [;)]
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
ORIGINAL: ~Maddy~
ORIGINAL: seaturtlederfor man må gjøre det flere ganger..og kjøpe en lilla sjampo og god hårkur
jeg har et bildet en plass, men vet ikke helt hvor, men jeg prøvde å bleke det, og det ble helt gult, så jeg tok bildet av det bare for morro, før jeg farget det mørkt igjen..
myyye billigere å gjøre det hjemme[:D]
mye billigere ja, men blir rimelig mye mer ødelagt av å gjøre det hjemme.. .
reis til frisøren, de vet hva de gjør ..
ORIGINAL: Adinesinmamma
Jeg gjør det ofte selv, og jeg har egentlig mørkebrunt hår. Bruker det blekningsmiddelet med bilde av ei med langt, stritt, bleka hår. Kommer ikke på merket nå[;)]
ORIGINAL: Gemini_81
Vil vel si at jeg gjør ting litt anderledes enn de som gjør det hjemme, er også frisør. Velger styrken på bleking utifra kvaliteten på håret. Og kan korrigere og tilføre mer produkt hvis det trengs. Det kommer jo først ann på hvilken mørkehetsgrad du har på håret og hvor mye pigmentert det er av andre farger enn naturtoner(om det er rødlig/grønt/lilla).
Men det peneste resultatet er å stripe det litt etter litt. Får du litt spill i håret, ikke bare rent platina blondt. Syns jeg da.
ORIGINAL: babyensmamma
Jeg farget håret mitt brunt, så angret jeg, farget det lyst igjen med garnier, det ble fint det, men mulig jeg hadde flaks da! [:)]
ORIGINAL: sommerfugler85
halo:) Er frisør, og please ikke gjør det hjemme!!!! Er så mye missfarga jenter som kommer innom salongen som har prøvd på det samme selv! hehehehe
Jeg har gjort det selv flere ganger...har da brukt ca 2-3 mnd i hvert fall for å bli lys. Da tok jeg striper med gjevne mellomrom..
en man må jo mest sannsynlig belage seg på å måtte klippe en del av det! Og hvis man har farget håret med mye rødtoner, så sitter det vannvittig godt i håret, så er ikke sikkert at man blir helt lys heller....mulig det stopper på oransje...jeg kan slenge ut noen bilder av før, underveis og etter på meg selv i hvert fall..