Farge håret i svangerskapet?

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Hvordan var dette igjen? Trygt? Altså hjemmefarge...

Vet at fargen kan bli annerledes enn forventet pga hormoner....

Husker ikke fra tidligere svangerskap. Tror jeg farget håret i det ene av dem :p

Du kan farge håret:)

05.01.2015 <3

Er det ikke farlig med gasser osv? Det er jo kjemikalier...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Det er ikke farlig å farge håret under graviditeten, men man bør gå til frisøren og gjøre det der siden de har avsug, mindre vannstoff i fargen osv...

Jeg hadde egentlig time hos frisør i uka som var, men valgte å droppe timen og heller vente til jeg er over uke 12. Vet ikke om det har noen hensikt, men for min egen del ble det sånn. Har lest så mye forskjellig så...

Jeg farget håret flere ganger i første, men passet på å sitte ute pg den sterke lukta :)

Vet ikke hva helsevesenet mener nå, men vet at sist så var blekning sterkt frarådet, men farging var ok.

Jeg leste det kunne være lurt å vente til 2.trimester.. Jeg farget håret før jeg leste dette..:-P men det har gått helt fint! :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg jobbet som frisør med første og det gikk da helt fint, da sto jeg jo i det hver dag:) ingen frisører som blir frarådet og jobbe når man er gravid. Men før når fargene og permanentene var av den sterke sorten var frisøryrket det yrket med flest ufrivillig barnløse. Dette har blitt mye bedre da alle kjemikaliene er blitt mye mildere og avsug er noe nesten alle salonger har:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp