farge håret.flere?

mirakelpåvei

Andre møte med forumet
Hei!Jeg er 15 uker på vei med mitt fjerde barn.Vi har strevd m å bli gravide denne gangen så bekymret for alt.Skal til frisøren i dag for å helfarge håret mitt.Både jordmor og gyn sier det ikke er farlig så jeg tenker at det må være i orden.Flere som har farget/stripet hår i svangerskapet?

Jeg har ikke gjort det, men ikke fordi jeg er redd det skal være farlig. Men formen er i helt der at hårfarge er et tema mtp lukt, tid og slikt.. men så lenge de sier det er trygt kan du nok helt fint gjøre det uten å bekymre deg :)

Ja, kjør på! Sett deg ned i stolen og nyt! Jeg stripet meg selv for noen uker siden. Jeg er så lei alt man IKKE skal gjøre som gravid. Alt med måte sier jeg, det er lov å bruke sunn fornuft. Den kommer man langt med :)

Kos deg masse! Det er nå vi skal nyte håret og huden, grøsser med tanke om røytingen tre mnd etter fødselen :)

Tenk på alle de gravide som jobber som frisør da! :) :) Det går helt fint :)

Det går helt fint! :)
Har vært hos frisør å tatt avfarging + striper to ganger så langt i svangerskapet (gått fra mørkebrunt til lysebrunt/mørkeblondt hår) og frisøren min er også gravid :) kommer til å stripe håret mitt selv fremover :)

Åh! Hørtes digg ut å gå til frisør :)
Selv har jeg vanligvis bare farga håret hjemme, og fått ei på jobb (som egentlig er utdanna frisør) til å klippe meg :p
Men kanskje jeg skulle spandert på meg en skikkelig luksustime ;)

Back
Topp