Farge hår

CeciliaC

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julikulene 2020
Er det noen metoder å farge håret på under graviditeten som ikke er skadelig? Er det noen frisører som har "gravidvennlig" hårfarge? Eventuelt bare striping? Noen som vet?

Synes jeg ser for meg denne etterveksten min etter åtte måneder til..

Jeg fikk beskjed om at det bare var å farge håret som jeg pleier. De har også god ventilasjon så da blir det bedre luft. Det blir jo ikke den innestengte sterke lukten det kan bli av å farge håret hjemme. Den syns jeg er helt forferdelig. Men i følge hun jeg var hos så er den hjemmefargingen veldig sterk:).

❤️ Februarspire❤️

Jeg har jobbet som frisør og det er virkelig ikke farlig. Jeg kjenner ingen som har tatt noen forhåndsregler. Ingen som sluttet å gå til iss selvom de ble gravide :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg har jobbet som frisør og det er virkelig ikke farlig. Jeg kjenner ingen som har tatt noen forhåndsregler. Ingen som sluttet å gå til iss selvom de ble gravide :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Inneholder hårfarge hos frisøren hormonforstyrrende stoffer? Ser det finnes noe som heter Grønn frisør - tror jeg må sjekke ut det. Hvor stor er egentlig forskjellen mellom produktene hoa grønn frisør/vanlig?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjennes flere frisører og de sier at det ikke er farlig. Og jeg anbefaler heller og ta turen til frisøren kontra og gjøre det hjemme :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner flere frisører som sier det er lurt å la være.... Men sist så hadde jeg ikke begynt å bli grå... Så da brydde jeg meg ikke men nå.....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har hørt at det ikke er farlig :) Så lenge det er god ventilasjon og at du ikke hadde stått innestengt på badet å gjort det om du hadde farget det hjemme liksom.. Ellers skal det gå helt fint :) Farger du hos frisør skal de ha veldig god ventilasjon så det skal nok gå helt fint. :)

Back
Topp