farge brudeskoene

go* mamma*n

Gift med forumet
Noen som har erfaring med dette? Vil så gjerne prøve farge mine(som jeg har brukt i vårt bryllup altså), de er jo så gode, men litt upraktisk med hvit farge...

mylady, kanskje du ikke hadde nok farge i? har ikke erfaring med det selv, men pratet med hun jeg kjøpte kjolen hos at de skoene hun hadde gikk ann å farge...

Man skal ikke farge skoene etter de har vært i bruk, for da kan det bli skjoldete. Det fikk jeg streng beskjed om da jeg kjøpte mine. [;)]

Det finnes skofarge som du får kjøpt i skobutikken[;)]

hun på den brudebutikken jeg skulle kjøpe skoene hos sa jeg kunne farge de etter at jeg hadde brukt de...

Takk for svar!!! Jeg får spørre i en sko butikk...Skoene er jo ikke akkurat pene som de er nå, så tror ikke det gjør noe om de blir litt skjoldete[8D]

Da har jeg "malt" skoene mine mørke brune. Kjøpte farge på skobutikken(av merket boston) og det ble kjempe fint!!!! Er så fornøyd nå!! Gøy å kunne bruke skoene til flere anledninger[:D]

ORIGINAL: map79

Jeg farget mine sko (fra Coloriffics) til bryllupet. Ville ikke ha hvite sko, og hadde ikke fotsid kjole - så da jeg skiftet fra sølvsko (vielsen) til disse (til dansingen etter middagen) ble det lagt merke til. Kjøpte pulver farge på ebay, som jeg blandet med varmt vann, og brukte pensel for å påføre skoene. Enkelt, med flott resultat. (Det første bildet er etter ett strøk, det andre er etter to).

De var jo fine originalt også da [:)] mamma syns jeg var helt gal som ikke ville ha dem sånn [:D]

Så utrolig fin den rosa fargen var, kan du fortelle meg hva den heter?

Back
Topp