Faresignal?

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Jeg var vært litt hoven de siste ukene i bena og hendene, og var hos jordmor på torsdag, og da var urinen helt fin, men de siste dagene har de bare blitt mer og mer hovne, jeg skal til legen på fredag, og er ikke spesielt bekymret, for det er vel ganske vanlig? Så jeg kan vel vente til fredag? Eller er det noe man bør ta med en gang?

Jeg var vært litt hoven de siste ukene i bena og hendene, og var hos jordmor på torsdag, og da var urinen helt fin, men de siste dagene har de bare blitt mer og mer hovne, jeg skal til legen på fredag, og er ikke spesielt bekymret, for det er vel ganske vanlig? Så jeg kan vel vente til fredag? Eller er det noe man bør ta med en gang?
Det er veldig vanlig å bli hoven i armer og ben. Prøv å bruk støttestrømper fra morgenen av.

Regner med du tenker på svangerskapsforgiftning? Jeg fikk beskjed på føden at jeg skulle være obs på flimring for øynene, hodepine og hovent ansikt i forhold til det. Hovne hender og føtter var mindre vesentlig.

Det er veldig vanlig å bli hoven i armer og ben. Prøv å bruk støttestrømper fra morgenen av.

Regner med du tenker på svangerskapsforgiftning? Jeg fikk beskjed på føden at jeg skulle være obs på flimring for øynene, hodepine og hovent ansikt i forhold til det. Hovne hender og føtter var mindre vesentlig.
Ja, var svangerskapsforgiftning jeg tenkte på, men det er bare bena og fingrene, og regner med at det et ganske normalt

Helt vanlig å bli hovne i ben og fingre mot slutten. Noen er mye plaga med vann (les: Kim Kardashian :p) mens andre er lite plaga med det :)
Vær heller obs på andre symptomer: flimring, hodepine, trykk i brystet/ribbein og blodtrykk (men siste er jo vanskelig siden man som regel må sjekke det).

Veldig vanlig, jeg entra Ahus i uggs str 43 i juni :p eneste jeg fikk på meg ;)

For et par dager siden hovnet det ene benet mitt - spesielt låret - opp nesten dobbelt av det andre... De sa så lenge jeg ikke var rød eller hadde smerter skulle jeg bare følge med. Hevelsen var veldig redusert dagen etter. De sa på føden at det er veldig normalt, særlig tett opp mot termin. Men man skal likevel ta det på alvor... God bedring :)

Nei, jeg har jo vært heldig som ikke har hatt noe før nå, men de har blitt synlig større de siste dagene, haha syntes det er sååå stygt, men med termin på mandag kan jeg vel ikke vente annet, snart i mål :D

Trenger ikke være sv forgiftningnei, veldig vanlig å hovne opp. Hvis du skal til legen i morgen hadde jeg bare venta med mindre noe nytt skjedde :-)

Var hos jordmor i dag og hadde faktisk litt eggehvite i urinen og litt høyere blodtrykk 0__O ettersom jeg også hadde sånn hevelse som jeg hadde tirsdag skal jeg på sjekk på føden mandag om jeg ikke har født før...

Sånn så det ut hos meg- sjekk låret da LOL:
ImageUploadedByBV Forum1455207980.536460.jpg

Men om du skal til lege i morgen ville jeg tatt det med ro...

Back
Topp