"Faren med å eie sitt eget hjem (...)

Snøjenta

Forumet er livet
er at uansett hvor en sitter ser en noe som burde gjøres"

eller noe i den duren! Dette står på et kort vi har hengende på jobb, og det er jammen meg sant!
Sitter her og kikker på kjøkkenskapene mine.... de SKAL bli hvite. Basta! For tiden er det lys tre (bjørk eller noe lignende [:'(] IKEA kjøkken som var her da vi kjøpte leiligheten i fjor). benkeplata er også trefarga og stygg.... må nok beises eller skiftes ut...

Jeg har lyst til å ommøblere sofa-området... Det skal jeg nok få gjennomført innen helga er over... hehe

Sambo har en svart skinnstol som han nekter å kvitte seg med, han mener nemlig at den er SÅ god å sitte i.... Jeg kan telle på EN hånd de gangene jeg har sett han sitte i den i løpet av de 3 årene vi har bodd sammen.... stolen irriterer vettet av meg! [8D] vurderer å bestille/sy et trekk å ha over... [:-]

Spisebordet er kirsebær farga og stolene har svarte skinntrekk [>:] vil ha hvitthvitthvitthvitthvitthvitt! [8D]

nå gidder jeg ikke begynne på alt jeg har lyst til å gjøre med soverommet og gjesterommet/datarommet en gang [8D] hehe!

har litt å gjøre på fremover! [:D]

hehe, ja, det er godt det ikke bare er meg [8D]

sambo er litt småfortvila over alle planene mine... hehe!

hehe, nei.... stadig nye prosjekt!
1000-millioner prosjekt på gang inni hodet mitt!
skal "pusse opp" verandaen vår også, vi har sånn innglassa veranda (bor i blokk)! Har allerede planen klar, må bare spare litt penger til å gjennomføre den [8D]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Snøjenta

Hehe sambo er værre enn meg da, nå bygger han om hele underetasjen, og skal jeg høre på alle planene hans må vi sette av en uke! [8D][:D] Men gud så gøy det er og fikse litt her og der da!!!

jøss, kan ikke din sambo smitte min sambo med litt inspirasjon?? Min er IKKE glad i oppussing... hehe!
han bare himler med øynene når jeg kommer med alle ideene mine... hehe!

Hehe sambo er værre enn meg da, nå bygger han om hele underetasjen, og skal jeg høre på alle planene hans må vi sette av en uke! [8D][:D] Men gud så gøy det er og fikse litt her og der da!!!

jøss, kan ikke din sambo smitte min sambo med litt inspirasjon?? Min er IKKE glad i oppussing... hehe!
han bare himler med øynene når jeg kommer med alle ideene mine... hehe!

Hehe kan godt sende han til dere litt, sambo liker og pusse opp. Har ett annet hus og som han har total renovert. Så han er flink og jeg vet det han gjør blir bra. Så jeg lar han styre på selv, da slipper jeg og hjelpe til! [8D] Har nok og styre med selv så! [:D]

er han håndverker av yrke eller bare veldig handy?? [:)] like lurt å holde seg unna hvis en kan [8D]

Han er elektriker og veldig handy! [:D]

heldiggrisen [;)] sambo kan hvis han vil, men han er ikke vant til å drive med sånne oppussings-ting og blir derfor fort oppgitt når han ikke får ting til med en gang (litt perfeksjonist også, hehe)... jeg kommer imidlertid fra en familie der alle gutta er veldig handy og kan "ALT"! Så det blir litt frustrerende for meg i og med at min familie bor på andre siden av landet... hehe! derfor har jeg sambo "under opplæring" til å bli handymann.... [8D]

hehehe...sånn er det her og.... alltid noe som jeg øsker forandre på..[:D]
har en snekkermann og et splitter nytt hus, men det gjør ikke saken no bedre skal jeg si deg...alltis no å forandre på...[8D]

Så sant så sant og fy så slitsomt å alltid føle man må gjøre noe!! [&:]

Som om jeg skulle sagt det selv!
Begynte opppussingsprosjekt her i høst, for å få det som JEG vil ha det etter at x'n flytta ut... Spørs om jeg blir ferdig da før jeg har nye ideer som vil gjennomføres........
Prøver å begrense meg til ett rom om gangen og gjøre meg ferdig med det, men... Er ikke så veldig flink... Rekker jo å tenke ut så mange nye ideer mens jeg driver der og maler og surrer....

Det er stadig noe som må gjøres å ikke minst til mannens store fortvilelse at jeg hele tiden vil fornte ditt å datt[8D][:D][:D].

Back
Topp