D e kjempe koselig med sånne kopper eg lagde til min far med håndavtrykk til mini, så skrev eg på moffar sin kopp![]()
Kjempe koselig! Hans farmor hadde nettopp bursdag så både farmor og farfar får med besto og besten på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D e kjempe koselig med sånne kopper eg lagde til min far med håndavtrykk til mini, så skrev eg på moffar sin kopp![]()
Kjempe koselig! Hans farmor hadde nettopp bursdag så både farmor og farfar får med besto og besten påde andre besteforeldrenen får nok i julegave også får jeg lage til meg selv fordi jeg også vil ha
![]()
Jeg har faktisk glemt min egen far, men han hadde nettopp bursdag, så det får holde med en melding med Gratulerer med farsdagenhan bor langt unna så måtte ha sendt i posten.
Den vordende far her i huset får en flaske øl fra vinmonopolet og en kopp med "pappa" på.
Her er jeg på sykehuset med nyfødte tredjemann og kommer tidligst hjem i morgen ettermiddag. Så blir nok tegninger fra de to største, et kort fra oss alle og kanskje vafler på senga (om jeg er hjemme da). Er jeg hjemme får han nok sove lenge på morgenen![]()
Vi kjøper ikke alltid gave på farsdag/morsdag, men prioriterer heller frokost på senga og at man får sove lengre. Er ikke fan av for mye kjøpepress..