Fardagsgave?

1gangs:)

Glad i forumet
Hva kjøper dere til pappen i huset?
Går dere for butikkjøpt eller hjemmelaget av barna??
Her en mini bare 2,så d begrenser hva han han kan lage som er verdt å ta vare på ;) og storesøster er hos moren sin denne helgen så da har eg gått for butikkjøpt :) kjempe fin ullgenser og ett lite skilt der d står pappa er en ekte superhelt ;)

Samboern min for et års adonomang på fotballkanalen sin og 4 øl + snacks. Siden han har avstått alkohol siden jeg ble gravid syns jeg han forsjener å kunne kose seg litt til helga;)

Kjøper pyjamasbukse og en bomullstrøye, han trenger en ny helgeuniform ;) i fjor fikk han en sånn Mummikopp med mummipappa på. Kommer til å lage ting når hun blir litt større :)

Her ønsker pappaen en helt ny sokkegarderobe så det blir lettere å pare dem ! :p

Her er det første farsdag. Han får lego etter egent ønsken og en kopp som jeg har mala på. Lillegutt har hjulpet til med håndavtrykk :p han er bare 4 mnd så ikke det peneste avtrykket men veldig koselig :)

Her er det første farsdag. Han får lego etter egent ønsken og en kopp som jeg har mala på. Lillegutt har hjulpet til med håndavtrykk :p han er bare 4 mnd så ikke det peneste avtrykket men veldig koselig :)

D e kjempe koselig med sånne kopper eg lagde til min far med håndavtrykk til mini, så skrev eg på moffar sin kopp ;)

Jeg har ikke kjøpt noe... har liksom "glemt" det, men tenker jeg må kjøpe Noen boxere. For det ønsket han seg etter dusjen i går :p

Han skal få sove lenge, få frokost når han våkner, en liten pakke med en kaffekopp og noen kjærligheter på pinne, å så har jeg bestillt favorittkaken hannes fra svigermor :) så skal vi opp på middag til svigers der de serverer farfar eller pappaskutt elg :)

Back
Topp