Fardagsgave?

D e kjempe koselig med sånne kopper eg lagde til min far med håndavtrykk til mini, så skrev eg på moffar sin kopp ;)

Kjempe koselig! Hans farmor hadde nettopp bursdag så både farmor og farfar får med besto og besten på :p de andre besteforeldrenen får nok i julegave også får jeg lage til meg selv fordi jeg også vil ha :p

Jeg har faktisk glemt min egen far, men han hadde nettopp bursdag, så det får holde med en melding med Gratulerer med farsdagen :p han bor langt unna så måtte ha sendt i posten.

Den vordende far her i huset får en flaske øl fra vinmonopolet og en kopp med "pappa" på.

Her er jeg på sykehuset med nyfødte tredjemann og kommer tidligst hjem i morgen ettermiddag. Så blir nok tegninger fra de to største, et kort fra oss alle og kanskje vafler på senga (om jeg er hjemme da). Er jeg hjemme får han nok sove lenge på morgenen :)

Vi kjøper ikke alltid gave på farsdag/morsdag, men prioriterer heller frokost på senga og at man får sove lengre. Er ikke fan av for mye kjøpepress..

Lagde muffins med topping. Kan vel ikke bli bedre enn det.

Kjempe koselig! Hans farmor hadde nettopp bursdag så både farmor og farfar får med besto og besten på :p de andre besteforeldrenen får nok i julegave også får jeg lage til meg selv fordi jeg også vil ha :p

Hehe, de blir så fine at d e nesten synd å bruke de ;) men tenk så kjekt å dra fram når mini er stor, hehe, små koselige minner ;)

Jeg har faktisk glemt min egen far, men han hadde nettopp bursdag, så det får holde med en melding med Gratulerer med farsdagen :p han bor langt unna så måtte ha sendt i posten.

Den vordende far her i huset får en flaske øl fra vinmonopolet og en kopp med "pappa" på.

Hehe, eg har og glømt min egen far, haha, men satser på at de to søskene mine som fortsatt bor hjemme ordner med gave ;) hihi

Her er jeg på sykehuset med nyfødte tredjemann og kommer tidligst hjem i morgen ettermiddag. Så blir nok tegninger fra de to største, et kort fra oss alle og kanskje vafler på senga (om jeg er hjemme da). Er jeg hjemme får han nok sove lenge på morgenen :)

Vi kjøper ikke alltid gave på farsdag/morsdag, men prioriterer heller frokost på senga og at man får sove lengre. Er ikke fan av for mye kjøpepress..

Her blir d nok ikkje kjøpt noe når mini er så stor at han kan lage no til pappaen ;)

Min manns aller første farsdag! Han skal få en ny hverdagsgenser, sånn pen og tykk med lærerlapper på albuene og høy krave :) han sa senest igår kveld at han trengte nye sånne over-skjorta-gensere til jobb og hverdags. Han er så j*vlig kjekk i sånne gensere! :D så det er nesten en gave til meg og :D jeg har også shinet opp huset så han kan slappe av i helgen :)

Eg skal jobbe, men tenker å bake kake i morgon. Så lagar eg til eit brett med ein muffins med batterilys i som ungane kan servere på senga (uten å tenne på huset;))
Har kjøpt ein bokser og ei bok om London sidan me snart skal reise dit:) Så får han jo gleden med å stå opp med ungane mens eg er på jobb;)

Mannen min får ullvang-genser, kake og kort fra barna.
Pappa får hjemmelaget knekkebrød og bounty.

Back
Topp