far vil vente..

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
samboer vil vente med og fortelle folk til etter nyttår,somda vil si at jeg er nærmere 16 uker på vei,jeg viø hyle det ut i uke 12 viss alt står bra til me lille. men er begynt og vokse allerede,mange t-skjorter som jeg må pakke langt bak inskapet for de bare sklir opp hele tide,og viss han vil skjule det i julen vil det si at jeg må gå med joggebukse og hettegenser siden alle fin klærne mine er kjøpt til super tynne meg,ikke bollemage meg. så jeg tenker for meg selv,joggebukse er uaktuelt i jula,så om jeg bare kler meg normalt og lar folk se min voksene mage,(siden det blir vanskelig å skjule),eller bare blir hjemme hos min mor hele jula,som vet at jeg er gravid.. vet ikke hva jeg skal gjøre,hva hadde dere gjort?

Noen ganger så er det vel lettere for kommende far å ikke si noe enda, men hvis magen alt har begynt å vokse, og det blir vanskelig å skjule det, så ser da ikke jeg noe problem i å fortelle det til folk. Men dette er jo seff noe du og sambo bør diskutere dere frem til. Men kan jo prøve deg på det at magen vokser, går bare ikke ann å skjule det, og tenk for en fiiiin førjulsgave det blir for resten av familien å få vite det nå :) Jeg hadde iallfall ikke klart å holde det hemmelig uansett i 4uker til :P

jeg kan ikke skjule det lenger, så hadde vært helt uaktuelt å vente her. Mannen her og ville vente til jul, da er jeg 18+ uker, og ble litt sur når jeg sa at vi måtte fortelle det for et par uker siden. Mn han sier jo selv nå, at den magan der kunne du aldri skjult til jul hvertfall. hehe.. Så tror egentlig det er vi som må ta siste avgjørelse på det jeg. ;)

blir nok og komme ut før jul eller i jula,har fådt mage allerede og det sa til og med jordmor idag,men gidder altså ikke og vente til etter jul,siden vi bestandig har arragert nyttårs middag med tilhørende drikke og godt selskap,men det blir jo ikke og skje denne gang,og folk lurer jo på allerede nå på hvorfor jeg ikke er med på fest lengere. så ska nok klare og forklare til han at det ikke går ann og skjule den voksene magen så stort lengere siden jeg bestandig har vært lang og tynn og nå er det en bul på t-skjorta...

Veldig passende for han, er jo ikke han som må skjule hele magepartiet, komme på unnskyldninger for hvorfor ikke drikke alkohol og late som energien er på et høyere nivå enn ellers..

Syns det er urimelig å vente så lenge med å si det. En ting er jo venner, familie og kolleger, facebook noe annet. Sikker på at det ikke var det han mente?:P Høres ikke noe greit ut å bruke energi nå i julestresset med å holde magen og lille babyen hemmelig mere.

Jeg hadde ikke gått med på om gubben ville vente med å si det til familie(tror kanskje til og med at jeg hadde blitt en smule amper:P), orker ikke holde det hemmelig lengre nå:) (annet enn for facebook da, der blir det annonsert tidligst ved ordinær ultralyd).

Veldig passende for han, er jo ikke han som må skjule hele magepartiet, komme på unnskyldninger for hvorfor ikke drikke alkohol og late som energien er på et høyere nivå enn ellers..

Syns det er urimelig å vente så lenge med å si det. En ting er jo venner, familie og kolleger, facebook noe annet. Sikker på at det ikke var det han mente?:p Høres ikke noe greit ut å bruke energi nå i julestresset med å holde magen og lille babyen hemmelig mere.

Jeg hadde ikke gått med på om gubben ville vente med å si det til familie(tror kanskje til og med at jeg hadde blitt en smule amper:p), orker ikke holde det hemmelig lengre nå:) (annet enn for facebook da, der blir det annonsert tidligst ved ordinær ultralyd).
han mente sin familie å de andre barna hannes. har ikke tenkt og skrive på facebook at jeg er gravid før etter oul. sa det til min mor dagen etter at jeg fikk vite det selv,siden hun har vært gjennom graviditet 5 ganger før og vet hva det innebærer og slikt. har brukt masse energi på og bortforklare hvorfor jeg ikke blir med på fest og bare er sjafør. men må jo nesten barw ta det som det kommer. er vell kansje greit og vente litt med og fortelle den yngste,som er 5,tror ikke han blir og takle det så bra,han er nesten som et ene barn,får all oppmerksomhet og slikt. men tror farn begynner og skjønne at vi ikke kan vente så lenge med og si det,for han så at jeg har begynt og få mage i går,så vi må se..

Back
Topp