Far kjente spark♡

FrkVims

Betatt av forumet
I går kveld lå jeg og sambo å snakket på sengen å lillemor i magen ble plutselig veldig aktiv, noe hun ofte blir på kveldene. Da tenkte jeg at nå er det rart om han ikke kjenner det, å jammen hadde jeg rett. Bare tre spark med hånda hans på magen skulle til før de hilste på for første gang utenom ul. For et fantastisk øyeblikk. Jeg er bare 19+4 men har kjent tydelig spark ganske lenge tross i forliggende morkake. ♡ nå begynner det virkelig å skje ting å som vi gleder oss!

Det er en herlig tid!:love7
Pappaen her kjenner ofte på livet i magen, og han er litt bekymret for den lille som ligger der inne i mørket helt alene.:laughing002 Og spesielt den der skumle navlestrengen som den kan vikle seg inn i. Vi så en film om hvordan det ser ut i 9 måneder inni magen.:)

Det er en herlig tid!:love7
Pappaen her kjenner ofte på livet i magen, og han er litt bekymret for den lille som ligger der inne i mørket helt alene.:laughing002 Og spesielt den der skumle navlestrengen som den kan vikle seg inn i. Vi så en film om hvordan det ser ut i 9 måneder inni magen.:)
For en søt pappe da <3 <3

Så herlig!

Her har han også kjent sparkene et par ganger, og igår veldig sterkt :) Er så deilig at sparkene blir sterkere og sterkere nå! :) <3

Jeg kjenner ikke noe utenpå enda! Men håper det kommer snart slik at samboeren får kjenne! :D men han ligger ofte og stryker og holder på magen min så forundrer meg ikke at han kjenner det snart! :D

Back
Topp