fantorangen...

kajen

Betatt av forumet
andre enn meg som synes det bare er teit? utroilig teit laget..
og jeg må jo innmrømme første gang jeg og gull satt å så på det, så sa jeg oi, se, han holder en fiskestang... etterhvert skjønte jeg jo at det var ingen fiskestang.. det er jo pinnen det kvinnemennesket som snaker holder i.. hallo.. noen ganger klipper de den helt vekk, andre ganger er den pinnen der... og enkelte ganger ser man jo veldig godt at de har "tegnet" vekk mennesket som står å styrer..
Nei synes det er rimelig spessielt... skulle vært laget med slike tråder som hang oppover :D

De har jo ikke tegnet vekk personen som styrer. Vedkommende har på seg blå eller grønne klær som gjør at bakgrunnen vises oppå dem[;)] Derfor ser du av og til skygger og konturer. Synes det er fint laget til jeg, det er jo ungene som skal se på og vesla mi elsker det. Innholdet i det han sier og gjør derimot virker av og til veldig improvisert..

Jeg syns det er veldig dårlig innhold i det... Syns liksom det blir for dumt. Også er det det samme opp igjen og opp igjen hele tiden. Eddie og de kusinene hans vil ikke leke med han og sånn går det opp igjen og opp igjen. [8|] Men jeg syns det blir for dumt med barne tv og jeg da med mini margrethe... Liker bedre kuraffen og han som er med der.

Vel... Fantorangen er jo for de minste. Snuppa digger det og da er det jo greit, da.

Back
Topp