Fantorangen

minoja

Elsker forumet
Er fantorangen jente??[8D] H*n er prinsesse på barnetv i dag....jeg hadde fått det for meg at det var en han jeg [8D][:D]

Hehe jeg tenkte også på det..men men gutter kan jo få kle seg ut som prinsesser de også[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hehe jeg tenkte også på det..men men gutter kan jo få kle seg ut som prinsesser de også[:D]

hehe...joda, de kan jo selvsagt det [8D] men jeg ble litt forvirra nå kan du si [8D][;)][:D]

ORIGINAL: minoja

ORIGINAL: *p!nk smile*

hehe...joda, de kan jo selvsagt det [8D] men jeg ble litt forvirra nå kan du si [8D][;)][:D]

[:D]

Ja han er jo en gutt...har vertfall jeg skjønt...men som hun over sa,kan jo kle seg ut gutter også..[:D]

Det skal jo være så voldsomt pedagogisk riktig, så det er heeelt sikkert en gutt- som liker å kle seg ut som prinsesse ja..

Ja, sikkert sånn det er [:D] Nei, altså ikke at jeg er i mot at gutter kler seg ut som prinsesser - men begynte å lure på om jeg hadde tatt feil av at han var gutt...[;)] [:D]

jeg har alltid trodd han var gutt ja. men jeg tenkte ikke på det i det hele tatt at han kledde seg ut som prinsesse...

spurte jenta mi, og hun sa at Fantorangen er en gutt..

Back
Topp