Fantomspark

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Noen som er "plaget" med det? Hvor lenge varte det?

Jeg har 2 barn, hvorav minste er 17 mnd. Jeg har hatt det helt siden yngste var født. Hadde det ikke etter eldste. Normalt?

Hadde enda innimellom 4 år etter eldste var født :p Ble nesten sprø av det. Har ikke hatt det etter nr 2 da.

Kan fremdeles kjenne noe som ligner på spark inni mellom, synes det er koselig. Småen er 5mnd :-)

Tror jeg hadde det de første 2 årene etter at første var født.

Har det ofte. Er noen ganger så "kraftig" at jeg kvepper :P

Tror jeg kjente det 4år etter sist... Av og til kunne jeg til og med se magen hoppe-aner ikke hvordan det er mulig, men...

Jaja bare å belage seg på at det ikke nødvendigvis forsvinner med det første da [emoji14]

Jeg er "plaget" med det. En sønn, han er 7 mnd! Føles ofte som om det er en liten baby i magen, men minner mer om de tidligere rørelsene, fiskehalerørelsene :)

Husker det varte en stund etter sist svangerskap... Hadde nesten helt glemt av det!
Blir spennende å se hvor lenge det varer denne gangen :-P

Mine begynte da gutten var rundt to år, tok helt av innen han var fire, og kan enda kjenne det iblant :p glad vi skal begynne prøvingen på nr 2 nå, så jeg forhåpentligvis får kjenne det på ekte igjen snart :)

Jeg kjenner luften i tarmene og småkramper mye bedre etter jeg fødte, som er det "fantomspark" er. :)
Det har gått ett år siden fødselen, og jeg er fortsatt mye mer følsom i magen.

Man har alle de samme følelsene før man blir gravid og vet hvordan bevegelser kjennes ut også, men det er først når man vet hvordan et spark føles, at kroppen assosierer det med babyens bevegelser. :)

Jeg "bruker" de følelsene til å minnes hvordan det var å ha et liv i magen, og koser meg med luften, hehe.. ;)

Hadde det i to år etter at eldste ble født... Ble litt sprø egentlig. Har ikke hatt så mye av det etter nr to kom til verden.

Gutten min er nå 4,5mnd. Jeg kjenner ofte "fantomspark" spesielt når jeg har lagt meg for kvelden. Etter en stund ble jeg nesten litt bekymret, så jeg tok en graviditets test, bare for å være sikker, haha.. Den var selvfølgelig negativ. Kjenner jeg savner følelsen av å være gravid og kjenne sparkene.

Vet ikke om det egentlig er fantomspark. Kjennes helt ut som det men jeg vet det er bevegelse i tarmene :p

Jeg kjenner luften i tarmene og småkramper mye bedre etter jeg fødte, som er det "fantomspark" er. :)
Det har gått ett år siden fødselen, og jeg er fortsatt mye mer følsom i magen.

Man har alle de samme følelsene før man blir gravid og vet hvordan bevegelser kjennes ut også, men det er først når man vet hvordan et spark føles, at kroppen assosierer det med babyens bevegelser. :)

Jeg "bruker" de følelsene til å minnes hvordan det var å ha et liv i magen, og koser meg med luften, hehe.. ;)

Samme som jeg tenker. Forklarte det sånn til samboer så han kunne vite hvordan det føltes.

Har fortsatt fantomspark. Nå er siste 16 mnd men hadde det i 4 år etter storesøster. Til jeg ble gravid med nr 2 :P

Back
Topp