Fantomspark?

Hatt det siden eg fikk eldste. Så her e det helt vanlig. Kjenner "liv" inni der til dagen :p eldste e snart 4 no. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Opplevd det ofte med hormonspiralen hvertfall :p Måtte på innvendig ul for å få det bekrefta at det var ingen inni magen :p Fikk jo lettere panikk jo haha

Hvis du liksom hadde vært så langt på vei at du kjente spark hadde garantert testen vært positiv ;)

Jeg hadde masse fantomspark når sønnen min var 5 mnd gammel. Fikk tilbake mensen en måned senere så kanskje det var noen sammenheng i at syklusen var på vei tilbake?

Hvis du liksom hadde vært så langt på vei at du kjente spark hadde garantert testen vært positiv ;)

Jeg hadde masse fantomspark når sønnen min var 5 mnd gammel. Fikk tilbake mensen en måned senere så kanskje det var noen sammenheng i at syklusen var på vei tilbake?

Nå er det noen som skriver lengre opp at testen kan bli negativ lengre ut i svangerskapet også da ;)

Opplevd det ofte med hormonspiralen hvertfall :p Måtte på innvendig ul for å få det bekrefta at det var ingen inni magen :p Fikk jo lettere panikk jo haha

Aahaa... Jeg fikk jo spiral for å være trygg hele tiden, men har aldri hatt så mye panikk som etter det jeg :P

Jeg har hatt det sånn siden jeg fikk vesla for fem og et halvt år siden... :p

Aahaa... Jeg fikk jo spiral for å være trygg hele tiden, men har aldri hatt så mye panikk som etter det jeg :p
Som jeg husker når jeg hadde den 4 år sammenhengende forrige runde var at det var bare en periode med det :P Det gikk over liksom :)

Enda ikke opplevd det med hormonspiralen jeg har denne runden. Husker det kom etter noen mnd sist :P

Som jeg husker når jeg hadde den 4 år sammenhengende forrige runde var at det var bare en periode med det :P Det gikk over liksom :)

Enda ikke opplevd det med hormonspiralen jeg har denne runden. Husker det kom etter noen mnd sist :P

For håpe det gir seg da :) Men kjenner at jeg ikke helst stoler på den, så må nok be om en time får å sjekke om den er der :p

For håpe det gir seg da :) Men kjenner at jeg ikke helst stoler på den, så må nok be om en time får å sjekke om den er der :p
Tok du ikkje ul etter ei stund for å sjå at den var på plass? Det er vanlig praksis såvidt eg veit. Dei trådane som er nevnt treng ikkje vere så lange at du kjenner dei.

Tok du ikkje ul etter ei stund for å sjå at den var på plass? Det er vanlig praksis såvidt eg veit. Dei trådane som er nevnt treng ikkje vere så lange at du kjenner dei.

Nei? Har ikke vært hos gyn siden jeg satt den inn jeg.. Hm..

Da ville eg sjekka om den var på plass. Mest sannsynlig er den jo sikkert det, men greit å vera sikker. Synd at ikkje alle gyn sjekker dette.

Ja det skal jeg be om å få sjekka. kanskje jeg klarer å roe meg litt da :)

jeg har hatt fantomspark i over 6 år. Noen ganger så kjennes det på utsiden og jeg må si at jeg og flere har freaka ut et par ganger.

Jeg har kjent MYE fantomspark. Helt merkelig! Men det er visst normalt i et stykke tid etter graviditeten. Men nå når snappa er 15-16 mnd kjenner jeg det bedre en noen gang

Back
Topp