Pjuuuh! Takk jenter, er litt roligere idag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har voldsomme fantomspark. Er så ille at jeg måtte dra frem Angelsound'n her om dagen.![]()
Hvis du liksom hadde vært så langt på vei at du kjente spark hadde garantert testen vært positiv
Jeg hadde masse fantomspark når sønnen min var 5 mnd gammel. Fikk tilbake mensen en måned senere så kanskje det var noen sammenheng i at syklusen var på vei tilbake?
Opplevd det ofte med hormonspiralen hvertfallMåtte på innvendig ul for å få det bekrefta at det var ingen inni magen
Fikk jo lettere panikk jo haha
Som jeg husker når jeg hadde den 4 år sammenhengende forrige runde var at det var bare en periode med detAahaa... Jeg fikk jo spiral for å være trygg hele tiden, men har aldri hatt så mye panikk som etter det jeg![]()
Som jeg husker når jeg hadde den 4 år sammenhengende forrige runde var at det var bare en periode med detDet gikk over liksom
![]()
Enda ikke opplevd det med hormonspiralen jeg har denne runden. Husker det kom etter noen mnd sist![]()
Tok du ikkje ul etter ei stund for å sjå at den var på plass? Det er vanlig praksis såvidt eg veit. Dei trådane som er nevnt treng ikkje vere så lange at du kjenner dei.For håpe det gir seg daMen kjenner at jeg ikke helst stoler på den, så må nok be om en time får å sjekke om den er der
![]()
Tok du ikkje ul etter ei stund for å sjå at den var på plass? Det er vanlig praksis såvidt eg veit. Dei trådane som er nevnt treng ikkje vere så lange at du kjenner dei.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei? Har ikke vært hos gyn siden jeg satt den inn jeg.. Hm..
Da ville eg sjekka om den var på plass. Mest sannsynlig er den jo sikkert det, men greit å vera sikker. Synd at ikkje alle gyn sjekker dette.Nei? Har ikke vært hos gyn siden jeg satt den inn jeg.. Hm..
Da ville eg sjekka om den var på plass. Mest sannsynlig er den jo sikkert det, men greit å vera sikker. Synd at ikkje alle gyn sjekker dette.
Sent from my iPhone using BV Forum