Fantomspark

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg har fortsatt fantomspark fra forrige graviditet, så det kommer nok til å ta en stund før jeg stoler på bevegelser jeg kjenner:p flere som har opplevd fantomspark et år etter fødsel?

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Opplever det to år etter fødsel..helt merkelig. Ble nesten skeptisk om jeg var mye lenger enn jeg trodde,men slo det fort fra meg..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg synes å huske at jeg av og til kunne kjenne noe om jeg hadde spist noe jeg fikkmye luft i magen av ;-)

men nå etter andremann har jeg hatt en del fra han ble født og frem til jeg ble gravid på nytt, men det er bare 4mnd siden da..har kjent litt nå etterpå også, men alle de "sparkene" er mye lengre opp enn der hvor de første bevegelsene fra lille i magen kommer til å være, tviler på at jeg vil kjenne noe ved ribbeina på engod del mnd enda ;-)

Over to år etter fødsel, og opplever det stadig.. Faktisk oftere nå som jeg er gravid på nytt, men fullt klar over at det er fantomspark da :).. Er ganske høyt oppe :P

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Hihi ja, kjenner masse fantomspark, men samme som de over, godt over navlen og på siden :P Husker de første fantomsparkene da vesla var 6 mnd! Før jeg viste hva det var! DA var jeg ikke høy i hatten :P

Jg har det noen ganger enda og jenta vår er over 3 år ;-)

Hehe, husket jeg skvatt litt jeg og, men jeg fikk det såpass tidlig etter fødselen at jeg visste det var små sjanser for at det var en baby;)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Back
Topp