Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har fortsatt fantomspark fra forrige graviditet, så det kommer nok til å ta en stund før jeg stoler på bevegelser jeg kjenner flere som har opplevd fantomspark et år etter fødsel?
jeg synes å huske at jeg av og til kunne kjenne noe om jeg hadde spist noe jeg fikkmye luft i magen av ;-)
men nå etter andremann har jeg hatt en del fra han ble født og frem til jeg ble gravid på nytt, men det er bare 4mnd siden da..har kjent litt nå etterpå også, men alle de "sparkene" er mye lengre opp enn der hvor de første bevegelsene fra lille i magen kommer til å være, tviler på at jeg vil kjenne noe ved ribbeina på engod del mnd enda ;-)
Over to år etter fødsel, og opplever det stadig.. Faktisk oftere nå som jeg er gravid på nytt, men fullt klar over at det er fantomspark da .. Er ganske høyt oppe
Skriver fra iPad - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014
Hihi ja, kjenner masse fantomspark, men samme som de over, godt over navlen og på siden Husker de første fantomsparkene da vesla var 6 mnd! Før jeg viste hva det var! DA var jeg ikke høy i hatten