Fantomspark

R.T.

Forelsket i forumet
Har dere dette? Hvordan kjennes det ut? Hver gang jeg bøyer meg, nyser eller hoster får jeg akkurat som krampetrekninger øverst i magen, er det dette som er fantomspark?

Jeg har også hatt fantomspark en stund nå, men helst når jeg sitter i ro. Kjennes akkurat ut som da lillegutt lå i magen å gymma, kjenner mest i området ved blindtarmen her. Har lest at det er ganske vanlig å kjenne slikt spesielt rundt 9 mnd etter fødsel. :)

Ja dette har eg :O Ikkje så ofte, men har merket at det kommer midt i syklus og mot mensen. Blir jo livredd for at eg gravid uten symptom osv :O Men det er normalt med fantomspark. Har meir denne gang da, enn med dattera mi.

Åååå, så det er normalt altså. Takk og lov!!! Har kjent på dette i 3-4 uker nå og følt meg helt tullerusk :P Har tatt meg i å stryke over magen slik jeg gjorde da mini lå der inne. Uff XD

Har ikke knyttet det opp til hosting eller nysing, nei. Har vel egentlig ikke prøvd å sette det i sammenheng med noe, for jeg trodde jo at jeg var blitt riv ruskende gal som kjente dette :P

Hehe... Nei tror det er noe de fleste har :) bare lurte på om det er det jeg har, eller om det er noe annet :p

Back
Topp