Fantomspark

R.T.

Forelsket i forumet
Har dere dette? Hvordan kjennes det ut? Hver gang jeg bøyer meg, nyser eller hoster får jeg akkurat som krampetrekninger øverst i magen, er det dette som er fantomspark?
 
Jeg har også hatt fantomspark en stund nå, men helst når jeg sitter i ro. Kjennes akkurat ut som da lillegutt lå i magen å gymma, kjenner mest i området ved blindtarmen her. Har lest at det er ganske vanlig å kjenne slikt spesielt rundt 9 mnd etter fødsel. :)
 
Ja dette har eg :O Ikkje så ofte, men har merket at det kommer midt i syklus og mot mensen. Blir jo livredd for at eg gravid uten symptom osv :O Men det er normalt med fantomspark. Har meir denne gang da, enn med dattera mi.
 
Åååå, så det er normalt altså. Takk og lov!!! Har kjent på dette i 3-4 uker nå og følt meg helt tullerusk :p Har tatt meg i å stryke over magen slik jeg gjorde da mini lå der inne. Uff XD
 
Men er det sånn at dere får det når dere nyser, hoster e.l.?
 
Har ikke knyttet det opp til hosting eller nysing, nei. Har vel egentlig ikke prøvd å sette det i sammenheng med noe, for jeg trodde jo at jeg var blitt riv ruskende gal som kjente dette :p
 
Hehe... Nei tror det er noe de fleste har :) bare lurte på om det er det jeg har, eller om det er noe annet :p
 
Back
Topp