Fantomspark i magen?

eadni

Forumet er livet
Noen som har kjent de??
 
Æ har begynt å kjenne de no i det siste.
Finnes det en forklaring på hvorfor man har det, selv om man ikke har noen boende inni seg lenger?
E det psykisk eller?
At kroppen husker det.
E liksom så rart at æ kjenner det først no, 6 mnd etter fødsel.
Æ får nesten sorg når æ kjenner det og når æ vet at det ikke e noe.
E IKKE gravid, så det e klart! [:D]
 
jeg har også kjent "spark" idet siste! kjempe rar følelse. Aner ikke hvorfor det skjer. Kanskje vi bare er fulle av luft?? [8|]
 
Hmm... har først hørt om fantom spark for noen dager siden...men har kjent noe i magen sjøl, men jeg trur det bare er luft her i gården... [:D]
 
Jeg også har registrert det i det siste, men når jeg kjenner etter, er det borte igjen! Rart egentlig, for jeg reagerer liksom ikke før det er over...
 
Har hatt sånn ganske lenge jeg, kjennes ut som leamus (eller hvordan det skrives) mulig det er musklene som trekker seg sammen!?
 
Jeg opplevde det for første gang i går. Helt merkelig!
 
Jeg har også kjent det flere ganger de siste dagene. Så rart! Åå, merker at jeg savner litt det å være gravid nå.. [;)]
 
Jeg har kjent det en del jeg og, men det har vært helt siden fødsel, hva det kommer av vet jeg ikke men[:)]
 
Fantomspark ja, kjenner det om kveldene. Aaaner ikke hvorfor, men tipper det er psykisk.
 
HAr også det, eller --- lurer på om det er luft? Det kan jo kjennes litt likt ut. Er heller IKKE gravid, heldigvis. [:D] og jeg savner ikke magen.........
 
hadde det en gang en kveld jeg hadde lagt meg jeg også.. så merkelig!!! Men har ikke vært så mange ganger her da.
 
ORIGINAL: Junie79

HAr også det, eller --- lurer på om det er luft? Det kan jo kjennes litt likt ut. Er heller IKKE gravid, heldigvis. [:D] og jeg savner ikke magen.........

 
Hos mæ e det nok ikke luft. Heller muskler. For det e liksom ikke inni tarmene, men der kor bebbisen brukte å være. Har ikke prøvd å kjenne etter med hånd. Savner ikke kiloene og den digre magen, men det å ha noen boende inni seg da.
 
Åh, ja!! Hadde masse fantomspark for 1 mnds tid siden, men nå har det gitt seg igjen... rart det der altså!! Tror det er hodet som tuller litt med oss[;)]
Savner virkelig magen når jeg kjenner de sparkene altså!!
 
Back
Topp