eadni
Forumet er livet
Noen som har kjent de??
Æ har begynt å kjenne de no i det siste.
Finnes det en forklaring på hvorfor man har det, selv om man ikke har noen boende inni seg lenger?
E det psykisk eller?
At kroppen husker det.
E liksom så rart at æ kjenner det først no, 6 mnd etter fødsel.
Æ får nesten sorg når æ kjenner det og når æ vet at det ikke e noe.
E IKKE gravid, så det e klart! [:D]
Æ har begynt å kjenne de no i det siste.
Finnes det en forklaring på hvorfor man har det, selv om man ikke har noen boende inni seg lenger?
E det psykisk eller?
At kroppen husker det.
E liksom så rart at æ kjenner det først no, 6 mnd etter fødsel.
Æ får nesten sorg når æ kjenner det og når æ vet at det ikke e noe.
E IKKE gravid, så det e klart! [:D]